QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Zájem o službu Das Servis roste. Proč volí lidé raději servis v Německu?

14.03.2016 12:21

Stále více majitelů prémiových vozů si nechává dělat pravidelné garanční prohlídky svých plechových miláčků  prostřednictvím služby Das Servis v německých autorizovaných servisech.

Vůz předáváme klientovi

Řada majitelů prémiových vozů, kteří nejsou úplně spokojeni v současném servisu, volí službu Das Servis. Tato společnost jednoduše vyzvedne u majitele automobil a postará se o jeho servis. Pozor, ale vozy servisují v Německu. Leckdy i levněji než v Čechách. Kdybyste měli Porsche nebo Ferrari asi byste si ho nechali opravit také raději v Německu vyhlášeném precizností a kvalitou, co říkáte?

Jak Das Servis funguje? Ptali jsme spolumajitelky firmy Žanety Beranové.

Komu je služba Das Servis přesně určena?

Našimi klienty jsou všichni lidé, kteří vlastní prémiové značky vozů a chtějí jim dopřát jen ten nejkvalitnější a nejlepší servis. Jsou to podnikatelé, zaneprázdnění zaměstnanci managmentu velkých firem, sportovci, ale našimi klienty bývají i lidé, kteří mají jen jazykovou bariéru a svoje auto chtějí raději servisovat v Německu.

Jak fungují případné reklamace za servis, když se provádí v Německu?

Za celou dobu naší působnosti jsme neměli ani jednu jedinou reklamaci na naše služby. Pokud by v budoucnu nějaká taková reklamace nastala, vyřídíme jí s naprostou samozřejmostí za klienta úplně stejně jako v českém servisu. Němci jsou velmi pečliví a případných chyb se snaží svojí pečlivostí předem vyvarovat. I to je jeden z důvodů, proč s nimi tak rádi spolupracujeme.

Bývají vašimi klienty lidé, kteří službu využijí jen jednorázově, aby ušetřili čas? Nebo máte spíše klienty, kteří službu Das Servis využívají pravidelně?

Naši klienti se na nás obracejí pravidelně. Každý z našich klientů na základě první zkušenosti naši službu Das Servis objednává opakovaně a zůstává naším spokojeným zákazníkem. Klademe velký důraz na kvalitu služeb a velmi individuální a profesionální přístup ke každému zákazníkovi. Možná i právě proto se k nám lidé tak rádi vrací.

Jak často se na vás lidé obracejí?

Podle potřeby. Někdo potřebuje servis na auto jen jednou dvakrát do roka. Někdo každý měsíc. Máme klienta, který disponuje velkým vozovým parkem hned několika značek. O jeho auta se staráme pravidelně každý měsíc, někdy se s ním vidíme i vícekrát do měsíce. A pak máme paní, která se svým autem moc kilometrů nenajezdí, ale má ho ráda, tak tu zase vidíme třeba jen jednou za rok.

Jak vás noví klienti nejčastěji kontaktují?

Nejčastěji nám zavolají, aby se dozvěděli podmínky služby. Rádi si uděláme čas a u nového zakazníka se osobně zastavíme. Podrobně mu výhody naší služby vysvětlíme a je pak na něm, aby se rozhodl, zda našich služeb využije. Volat můžou každý den na můj telefon 725 212 681 nebo mému kolegovi Michalovi Štroblovi na 777 963 391. Více o nabízených službách si zájemci přečtou na našem webu www.DasServis.cz.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24