QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Město sází na další kampaň, hlavní vizí je podpora očkování

25.03.2021 11:47

Plzeň se rozhodla zesílit podporu Plzeňanům v jejich rozhodování ohledně očkování proti covid-19. Dle průzkumů společnosti Ipsos je nyní pro očkování rozhodnuto 48 procent obyvatel Plzeňského kraje.

nová kampan_očkování_Mag. m. Plzně

Na nerozhodnuté či váhající Plzeňany chce město působit pomocí kampaně, jejíž ústřední motiv stojí na pozitivních emocích, jednoduchosti a hravosti. "Učitelé, kulturní a sportovní aktéři, provozovatelé restaurací, turistických cílů, nebo obchodů již rok nemohou plnohodnotně provozovat svou činnost, plzeňské ulice jsou prázdné a opuštěné, lidé se nemohou setkávat, dětem chybí kontakty s vrstevníky. Jsme přesvědčeni o tom, že východiskem z tohoto stavu je očkování, proto jej podporujeme, a proto zesílíme v tomto ohledu komunikaci s veřejností,“ uvedl primátor Martin Baxa.

Město v rámci projektu na podporu očkování aktivuje i své partnery, významné plzeňské značky.  Ke komunikačním aktivitám města na podporu očkování se připojují v první fázi Plzeňský Prazdroj, FC Viktoria Plzeň a Zoologická a botanická zahrada města Plzně, pro které město připravilo speciální vizuály. „Vizuál vždy doplňuje hlavní sdělení hravým motivem – například pro claim neboli slogan ‚Konečně trávit čas s vnoučaty‘ byl zvolen motiv bábovky, který v každém evokuje atmosféru rodinného setkání. Logo města doplňuje přívlastek ‚zodpovědná‘, tedy zodpovědná Plzeň,“ vysvětlila vedoucí Odboru prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně Jana Komišová. Mezi další claimy například patří: „Konečně se přestat bát o své blízké“, „Konečně se nebát dotknout“, „Konečně na Prodanku do divadla“.

S „proočkovacími“ vizuály se veřejnost setká jak ve veřejném prostoru, na citylight vitrínách, plakátovacích plochách či zastávkách MHD, tak na sociálních sítích města a jeho partnerů.

Foto: Magistrát města Plzně

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24