Servis auta s komfortem a grácií. "Servis jinak" nabízí Autocentrum Šmucler

13.05.2016 13:14

Dostat auto ze servisu nejen opravené, ale také v nejlepší kondici a třeba i nablýskané. "Servis jinak", který poskytuje Autocentrum Šmucler, bere vozy jako klienty samotné...

šmucler

Do práce, na nákupy, s dětmi do školy, na chatu, na výlet, na svatbu. Tam všude je, tam všude se bez něj neobejdeme. Řeč je samozřejmě o autě. Stalo se v podstatě nedílnou součástí našich životů. Spoléháme se na něj, potřebujeme ho. Když se s ním něco stane, chceme pro něj okamžitou a hlavně dokonalou pomoc i péči.

Stejně tak bychom mu měli dopřát i pravidelnou kontrolu a prevenci, právě proto, aby nám mohlo spolehlivě sloužit. Přesně tento moment je základem „Servisu jinak...“, který nabízí Autocentrum Jan Šmucler.

„Vnímáme, že auta jsou pro zákazníky důležitá. Buď je to auto, které slouží rodině a je skoro jako člen té rodiny, kde ho mají rádi a starají se o něj. Nebo jsou našimi zákazníky podnikatelé a firmy a v tom případě zase ta auta vydělávají peníze, bez auta nemohou fungovat obchodní zástupci, dodavatelské firmy a podobně,“ říká ředitelka společnosti Martina Šmuclerová.

K pojetí servisu se tak společnost rozhodla přistoupit novým způsobem. „Vycházíme z toho, že našimi zákazníky jsou jednak majitelé vozů, ale neméně důležitým zákazníkem je i auto samotné. Celá koncepce je založená na tom, že i k autům se chováme tak, jako by bylo ´vnímající bytost´. A prostřednictvím svého ´spokojeného vozu´ bude spokojený i jeho majitel. Opravit auto dle standardů a pravidel výrobce, to jsou garance, které poskytují všechny autorizované servisy. Pak jsou tu ale detaily, které dělají Servis jinak... Auta se u nás zkrátka mají dobře. Používáme ochranné potahy sedaček, volantů. Pokud již potřebuje náš technik manipulovat například s rádiem nebo sedačkami, zase je po opravě vrací do původního stavu. Zákazník dostane po opravě auto vždy vyluxované. Snažíme se všechny vozy i mýt, čemuž určitě pomůže nová portálová myčka, kterou právě budujeme a tím budeme schopni umýt 100% opravovaných vozidel. Jsou to sice drobnosti, ale v součtu ty drobnosti znamenají hodně,“ vysvětluje Martina Šmuclerová.

Stejně jako si na mimořádné zacházení rádi zvykají zákazníci Autocentra a mohou si vychutnat třeba dobrou kávu, zvykají si na osobní péči ze strany zaměstnanců také samotné vozy. I auto má nárok na komfort,“ usmívá se ředitelka společnosti. „Chceme tomu dát rozměr navíc. Je to o péči, o lidskosti, o službách, které třeba na první pohled nejsou vidět, ale pro zákazníka jsou příjemné, užitečné a dělají právě ten Servis jinak... A ještě jednu věc je nutné zmínit. Autorizovaný servis neznamená drahý servis. Proškolený, kvalitní personál zvládá práci efektivně a navíc dodržujeme přesné časové normy výrobců. Pro starší vozy jsou k dispozici tzv. Economy díly, díly s výrazným cenovým zvýhodněními a zachováním vysoké kvality. Veškeré opravy nad rámec předem domluvených, se zákazníkem vždy konzultujeme a nic se neděje bez jeho souhlasu.“

FOTO_QAP_CZ (3)

Další rozměr Servisu jinak přinese i rozsáhlé rozšíření zázemí

Samotný servis, který Autocentrum Jan Šmucler nabízí, čítá řadu nejrůznějších doplňkových služeb, které mají klientům usnadnit i zpříjemnit život. Faktem zůstává, že jakmile musíme už auto do servisu dát, znamená to komplikaci. Ať už v běžném životě, nebo v pracovním. Jednou ze součástí servisu je proto například Servistaxi„Pokud klient přiveze auto do servisu a nemá už jiný vůz, tak v rozsahu zhruba čtyřiceti kilometrů ho odvezeme domů nebo do práce, kam zkrátka potřebuje. Ve chvíli, kdy je auto hotové, dostane zprávu nebo mu zavoláme a zase si pro zákazníka dojedeme,“ popisuje službu Martina Šmuclerová.

Autocentrum Jan Šmucler na Borské v Plzni navíc v současné době prochází výrazným rozšířením. Nové prostory budou kromě showroomů věnované právě zázemí servisu. Velkou výhodou tak bude další rozšíření nabídky konkrétních služeb, které se dosud zajišťovaly pomocí subdodavatelů. „Jedná se například o vlastní certifikovanou lakovnu, což bude určitě krok dopředu. Dál to bude nová portálová myčka, přibyde nové pracoviště na technologie CNG, pracoviště elektromobility. Veškeré technologické novinky, které se v autech objevují, budeme schopni tady na jednom místě servisovat,“ uzavírá ředitelka společnosti.

Nově budované prostory se otevřou na začátku června, kdy chystá Autocentrum Jan Šmucler dokonce rovnou týden otevřených dveří. Jeho hlavním motem je "Přijďte zažít SERVIS JINAK....", kdy zpřístupní a zákazníky provede kompletním servisním zázemím, aby měli možnost vidět, co se s vozem v servisu děje.  

FOTO: ilustrační , Autocentrum Jan Šmucler
 

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24