Auto CB ŠKODA nový SUPERB
QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Plzeň tiskne nové propagační tiskoviny

05.02.2013 14:10     11.02.2013 8:00

Zbrusu nový, barevný a moderní vizuální styl vnáší Plzeň do svých tiskovin. Nový vzhled lépe zaujme potencionální návštěvníky a bude také vizitkou hlavního města kultury v roce 2015.

Nové propagační tiskoviny představila Plzeň poprvé na veletrhu cestovního ruchu Holiday World ve dnech  7. - 10. února v Praze. Novým vzhledem Plzeň hodlá zajistit dobrou propagaci města v cestovním ruchu.

Jedním z prvních kroků této vizuální obnovy byla změna loga Plzně, která nastala v září loňského roku a město nové logo hodlá používat v následujících třech letech. Plzeň chce turisty zaujmout především moderními barvami a svěžím vzhledem.

„Získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015 je výzvou pro naše město nejen v oblasti kultury, ale z mého pohledu také v cestovním ruchu. Je příležitostí jak využít potenciál Plzně k její proměně v moderní turistickou destinaci samozřejmě s využitím toho, co tady máme,“ uvádí náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch Eva Herinková.

V propagačních materiálech se objeví nově také kapesní Průvodce městem, který doposud v Plzni chyběl. Návštěvník v něm najde jak všeobecná data o Plzni a stručnou historii, tak i potřebné údaje o ubytování, gastronomii nebo praktické turistické informace. Průvodce je zatím k dispozici v českém jazyce. Německá a anglická verze se připravují.

Novinkou je také brožura Enjoy it!, která bude k dostátní ve třech světových jazycích (angličtina, němčina, francouzština).

Návštěvníky města potěší zajisté také časopis s názvem „Užij si Plzeň“, který vychází jednou za půl roku v různých jazycích.

Již tradiční součástí kolekce jsou skládací mapa města a soubor různých praktických brožur.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
Auto CB DACIA Duster
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA  JSA příslušenství