14.12.2024 17:34
14.12.2024 12:23
Betlém na náměstí Republiky už brzy doplní Jezulátko. Tradiční průvod vyjde od biskupství
14.12.2024 10:12
Tragická dopravní nehoda u Plzně. Chodec střet s vozidlem nepřežil
Máte luxusní auto? Servis v Německu je kvalitní a může být i levnější...
Firma Das Servis se zabývá servisem prémiových značek aut v německých servisech. Jednoduše si převezme luxusní auto od majitele, odveze do servisu za hranice a opravené vrátí zpět. Jak služba přesně funguje?
Plzeňská firma Das Servis zajišťuje servis prémiových značek aut v německých autorizovaných servisech. Je na trhu celkem nováčkem, už teď má ale řady spokojených zákazníků.
Jak služba funguje....?
Převezmou si vůz, odvezou do německého autorizovaného značkového servisu, osobně dohlédnou na servis a opravený vůz opět přistaví klientovi zpět na předem určené místo. Jednoduché že? A někdy dokonce levnější než v Čechách.
Podrobnosti o službě jsme zjišťovali u majitelů firmy Žanety Beranové a Michala Štrobla.
Zákazníkem je i majitel Ferrari za pět milionů....
Není problém svěřit tak drahý vůz někomu úplně cizímu? Podle majitelů není, zákazníkem firmy je např. i majitel vozu Ferrari California, auta za pět milionů korun.
Jak se stane, že vám člověk svěří tak drahé auto? „Jednoduše. Konkrétně majitel tohoto vozu jezdil na servis k nám v Čechách, ale platil vysoké ceny za servisní služby u kterých ke všemu nebyl spokojen. Servis na Californii jsme nejprve nechali nacenit u našeho partnera - autorizovaného servisu Ferrari v Norimberku. Cena za servis vyšla výrazně levněji oproti českému autorizovanému servisu," vysvětluje majitelka firmy Žaneta Beranová.
Ráno auto odvezou, večer je opravené zpět...
Jak tedy konkrétně fungovala např. předávka auta? "Auto jsme si od majitele v osm hodin ráno vyzvedli. U předání vozu vždy pořizujeme záznam, auto si vždy předtím než ho od klienta převezmeme fotíme a natáčíme. Klient od nás obdrží řádnou smlouvu o zprostředkování servisních služeb v Německu a formulář o stavu vozidla, počtu najetých kilometrů, rozpisu služeb jaký servis bude na voze proveden a předpokládaný čas a místo opětovného přistavení vozu zpět. S autem jsme odjeli, na servis dohlédli a odpoledne v pět hodin klientovi vůz opět vrátili. Ušetřili jsme mu tak devět hodin času, které mohl věnovat práci a svým dětem. A navíc ušetřil nemalou částku, kterou by původně v Čechách zaplatil," uvádí dále Žaneta Beranová.
Mohu mít jistotu, že se mi s autem nic nestane? „Jsme zkušenými řidiči, máme najeto přes milion kilometrů. Při naší dlouholeté praxi s prodejem osobních vozů BMW a Mercedes – Benz, jsme absolvovali bezpočet školení a vyzkoušeli si nejrůznější extrémy v řízení auta, pravidelně absolvujeme školení řidičů a navíc jsme pro naši činnost pojištěni. S auty ale jezdíme maximálně opatrně, jako s našimi vlastními, pomalu a podle předpisů," prozrazuje majitel firmy Michal Štrobl.
SMSkou chdí majiteli přehled o autě...
Firma jezdí s auty do Vohenstraussu, Weidenu, Regensburgu a Norimberka a majitel vozu má o svém autě přehled. "Klienta celou dobu průběžně informujeme SMS zprávou o postupech v servisu. Co se právě provádí, co je třeba ještě udělat, kdy servis bude přesně hotový. A to samozřejmě včetně základní informace, že jsme právě dorazili do servisu a že z něj právě vyjíždíme zpět,“ upřesňuje Michal Štrobl.
Někdy dokonce levnější než v Čechách....
A jak je to s platbou? „Platba probíhá vždy při předání vozu. Klient si sám může zvolit, jestli chce platit v českých korunách nebo v eurech. Jsme plátci DPH, takže není problém vystavit fakturu v českém jazyce s přesným rozpisem služeb v češtině," prozrazuje majitel firmy.
Některé opravy mohou být dokonce levnější než v Čechách.... Podle Žanety Beranové záleží ale na typu opravy. "Záleží na tom, o jaký servis případně opravu se jedná. Je to 50 na 50."
U majitelů luxusních aut leckdy vyhrává ale kvalita a německá preciznost. "Německé autorizované servisy jsou pečlivé a kvalitní, klientovi vždy garantujeme použití originálních značkových dílů, 100% odvedenou práci a principiálně rychlé vyřízení celé zakázky," uvádí Žaneta Beranová a přidává příklady z praxe.
"Měli jsme případ, kdy pán naboural jednu luxusní limuzínu, na kterou byl rozpočet opravy od pojišťovny z havarijního pojištění 550 000,- Kč a termín hotové opravy až za dva měsíce. Obrátil se tak na nás, my mu auto pomocí odtahové služby v pondělí ráno odtáhli do autorizovaného německého servisu, celá kompletní oprava stála 12 000,- euro, v pátek přesně za 5 dní bylo auto hotové a on byl šťastný. A také jsme měli případ opravy 12 let staré limuzíny. Auto mělo najeto málo kilometrů, ale bylo zanedbané, nebylo roky v servisu. V cenové kalkulaci s opravami na tři stránky A4 jsme celkově vyšli o třicet tisíc dráž, než v Čechách. Klient nám auto ale přesto dal, v Německu vše spravili pečlivě a pořádně, jako kdyby dělali auto své vlastní, přesně tak jak k tomu Němci přistupují a náš klient s tím autem dodnes jezdí bez jediného problému a ještě dalších pár let v pohodě jezdit bude."
"Levnější cenu tak pokaždé garantovat nemůžeme, ale kvalitu, pečlivost a precizně provedenou práci rozhodně ano,“ přidává se Michal Štrobl.