13.05.2025 10:12
13.05.2025 9:00
Kriminalisté zasahují na úřadě Plzeňského kraje
Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu dnes ráno zasahovali na úřadě Plzeňského kraje ve Škroupově ulici.
12.05.2025 13:05
Policejní manévry v Chlumčanech! Ve výkopech byla zřejmě nalezena puma
Časopis dTest zřídil poradenskou linku
Pokud máte jakýkoli problém s reklamací, objednávkou přes internet či cokoli podobného, poradí vám na poradenské lince, kterou od pondělka 15. listopadu provozuje sdružení dTest. To testuje různé výrobky a především chrání spotřebitele.
Sdružení dTest spustilo v pondělí 15. listopadu novou poradenskou linku v oblasti spotřebitelských práv. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru.
Občanské sdružení, které vydává časopis dTest, spustilo před časem nové webové stránky. Nyní přináší další zajímavou novinku a tou je poradenská linka na telefonním čísle 222 767 221. Na tomto čísle vám poradí odborníci v oblasti spotřebitelských práv. Ti vám také odpoví na jakékoliv dotazy v oblasti reklamací, mimosoudního řešení sporů, nákupu na internetu a mnohých jiných oblastí.
Poradenská linka jede zatím jako piltoní projekt, ale sdružení chce tento projekt nadále posilovat. "Rádi bychom od příštího roku poradenské služby rozšířili i na internet, zvýšili počet poradců a poskytovali plnohodnotný spotřebitelský servis. Budeme také průběžně vyhodnocovat oblasti dotazování, protože poskytují velmi užitečné informace o situaci na trhu a o jeho hlavních problémech," uvedl místopředseda Občanského sdružení spotřebitelů TEST Karel Pavlík.