Víc než marketingová konference... To je MARKETIKON!

30.09.2019 23:02

Již tento týden v Plzni vypukne největší marketingová konference svého druhu v západních Čechách. Dva dny plné workshopů, strhujících přednášek a obchodních příležitostí, tak to je Marketikon

Gambiraza (4)
Brain One (1)BrandBakers (1)Brain One (2)Dvořák (12)BrožDytrych (1)Gambiraza (4)Chomát (2)Krutiš (2)Lencová (4)MCON PÁ (55)MCON ČT (3)MCON PÁ (62)MCON PÁ (71)MCON PÁ (61)MCON PÁ (72)MCON PÁ (75)MCON PÁ (79)MCON PÁ (92)MCON PÁ (90)

Ve čtvrtek 3. října v Plzni odstratuje již druhý ročník jedinečné marketingové konference zvané Marketikon. Konference nabídne nejrůznější workshopy, smysluplné diskuze, obchodní příležitosti, nezapomenutelné přednášky, kterých se nezhostí nikdo jiný než speakři, zastupující na Marketikonu největší "byznysová kápa". 

A tématem letošního ročníku je...

"Letošní ročník se ponese ve znamení tématu Zisk a nezisk," prozradil jeden ze spoluzakladatelů Jan Potůček. 

Minulý rok Marketikon nabídl zúčastněným přednášky a workshopy se zajímavými osobnostmi ze všech sfér bysnysu. Na koho se návštěvnící mohou těšit tento rok?

"Letošní rok bude opět velmi bohatý. Navštěvnící se mohou těšit na Viléma Fraňka, který působí jako marketingový ředitel internetové televize Mall TV. Zajímavé je, že pan Franěk započal svoji kariérní dráhu v Plzni, kde studoval na Lékařské fakultě v Plzni UK v Praze, zde se stal spoluzakladatelem univerzitního týmu Akademici Plzeň. Déle jsme velmi rádi, že přijede i Milan Formánek, který už dobrých 13 let pracuje v marketingu Red Bull Media House. Mezi speakerama máme i kapitána designového studia Court of Moravia Petra Pouchlého. Speakeři i vedoucí jednotlivých workshopů jsou z různorodých oblastí, takže si myslím, že každý návštěvník si najde to svoje," pronesl s úsměvem na tváři Jan Potůček.  

 

BrandBakers (1)

Dále se můžete těšit na Adama Šilhana, který pracuje jako Google Partners trenér pro Automatizace. Pan Šilhan se snaží zůstat v kontaktu s klientskou prací - většinou pomáhá interním týmům. Z poslední doby jsou to například Kiwi, Student Agency, T-mobile.

Na konferenci se představí i Zdeněk Chocholáček, který je vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj ve společnosti SONNENTOR, která na jižní Moravě zpracovává byliny, čaje a koření z ekologického zemědělství a která se stala za posledních pár let lovebrandem. 

Workshopů se ujme například Ondřej Rudolf z pražské agentury Blueberry, který odhalí kouzlo, jak fungovat jako výdělečný freelancer, nebo Jana Havlíčková, která si připravila praktický workshop na přístup k rozhodnutím a dodržování předsevzetí. 

V neposlední řadě jeden z workshopů povede Jan Potůček, který se věnuje víc jak 10 let tvorbě webových stránek a hlavně je jeden ze spoluzakladatelů Marketikonu. Na workshopu vám odhalí tajemství, jak nastavit svou vlastní marketingovou strategii. 

A proč zrovna Plzeň?

"Chceme bořit mýtus o tom, že všechny důležité akce se konají v Praze. V Plzni vidíme potenciál, a proto jsme si ji také vybrali pro konání naší konference. Marketikon se bude konat v prostorách areálu, kde se stejně jako v marketingu kříží kultura s byznysem, DEPO2015," uvedl Potůček. 

"Víme, že v Plzni žije a působí spousta úspěšných podnikatelů a marketingových specialistů, kteří jsou nejen pro západní Čechy velkým přínosem a doufáme, že nejen pro ně, ale i pro celou širokou veřejnost bude tato konference též velkým přínosem," dodal na závěr Jan Potůček

Vstupenky jsou k dispozici na webových stránkách Marketikonu, kde také naleznete podrobný program konference. 

Prohlédněte si fotografie z minulého ročníku v přiloženém albu. 

FOTO: MARKETIKON

 

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT