18.05.2024 19:08
17.05.2024 12:00
Zdrogovaný muž pobodal v Rokycanech řidiče, který seděl v autě
17.05.2024 11:11
Co je domácí násilí? Jak a kdo může pomoci? Policie v Plzeňském kraji řeší několik případů ročně
Malá řeznictví mají větší úspěch než hypermarkety
Podle posledních průzkumů si lidé u nás začali zvykat na nákup čerstvého masa v menších řeznictvích. Hyyparemarkety už tak nevedou trh s masem.
Poslední průzkumy trhu ukazují, že velká část Čechů už nenakupuje čerstvé maso v hypermarketech, ale dává přednost menším řeznictvím.
V posledních letech vzrostla obliba malých řeznictví. V roce 2007 nakupovalo v soukromých prodejnách jen 26% zákazníků, nyní už je to 41% Čechů. Dalších 31% lidí nakupuje maso v hypermarketech. Spotřebitel v současné době totiž klade velký důraz na čerstvost potravin, proto si raději vybírá malé prodejny. Také například kauza s přebalováním masa v hypermarketech nedodala velkým řetězcům na důvěře zákazníků.
V malých obcích a městech do 20 000 obyvatel jasně vedou malá řeznictví, obyvatelé měst nad 100 000 lidí zase preferují hypermarkety, kterých je nepřeberné množství.
Naproti tomu uzeniny kupuje u malých prodejců jen 28% domácností a v diskontech dokonce jen 11% zákazníků. V tomhle oboru vedou hypermarkety jasně. Uvádí to společnost Incoma GfK.