24.05.2024 20:32 24.05.2024 20:55
SK Interobal Plzeň se stal mistrem futsalové ligy
Gratulujeme!
24.05.2024 20:32 24.05.2024 20:55
Gratulujeme!
24.05.2024 17:45
24.05.2024 14:50
Policisté pátrají po pohřešované ženě. Naposledy byla spatřena při nastupování do vlaku, do cíle však nedorazila.
Nejvyšší ocenění v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší elektronický newsletter získalo město Plzeň na jubilejním 20. mezinárodním veletrhu turistických možností Regiontour Brno.
Z brněnského Regiontouru si Plzeň odvezla Velkou cenu cestovního ruchu v kategorii Nejlepší elektronický newsletter.
"V kategorii nejlepší turistický produkt zvítězil kraj Vysočina, v kategorii nejlepší kampaň bodovala kampaň na zimní sezónu Olomouckého kraje. Nejlepší turistický portál má Ústecký kraj a nejlepší elektronický newsletter vydává město Plzeň," oznámili zástupci Veletrhů Brno.
"Pro město Plzeň je toto ocenění velkou poctou. Newsletter je ideálním prostředkem, jak pravidelně informovat cestovní kanceláře, touroperátory a další subjekty působící v cestovním ruchu o významných kulturních akcích, zajímavostech a novinkách v rozvoji turistické infrastruktury i ve službách," řekla Eva Herinková, náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch.
"Newsletter cestovního ruchu Plzeň přímo od zdroje vydáváme od roku 2008, připravujeme dvanáct čísel ročně a rozesíláme je na zhruba tisíc adres. Newsletter je také k dispozici na webových stránkách www.plzen.eu v rubrice Multimedia," doplnila Kristina Štěpánová z odboru prezentace a marketingu plzeňského magistrátu.
Plzeň se na veletrhu Regiontour představuje pravidelně v expozici Plzeňského kraje. "Největší zájem je o nabídku pro rodiny s dětmi. Návštěvníky ale také zajímalo získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015," sdělila Martina Chomátová, koordinátorka cestovního ruchu plzeňského magistrátu.
Velká cena cestovního ruchu vznikla spojením dvou tradičních soutěží Náš kraj a Grand Prix Regiontour a společně ji vyhlašují společnost Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media. Vedle krajských úřadů, měst a obcí, organizací destinačního managementu, turistických regionů a komerčních subjektů se do ní v dalších soutěžních kategoriích zapojily i cestovní kanceláře.