Auto CB ŠKODA nový SUPERB
QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Plzeň si z Regiontouru odvezla Velkou cenu cestovního ruchu

17.01.2011 8:44

Nejvyšší ocenění v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší elektronický newsletter získalo město Plzeň na jubilejním 20. mezinárodním veletrhu turistických možností Regiontour Brno.

110114_Cena_cest_ruchu_2

Z brněnského Regiontouru si Plzeň odvezla Velkou cenu cestovního ruchu v kategorii Nejlepší elektronický newsletter.

"V kategorii nejlepší turistický produkt zvítězil kraj Vysočina, v kategorii nejlepší kampaň bodovala kampaň na zimní sezónu Olomouckého kraje. Nejlepší turistický portál má Ústecký kraj a nejlepší elektronický newsletter vydává město Plzeň," oznámili zástupci Veletrhů Brno.

"Pro město Plzeň je toto ocenění velkou poctou. Newsletter je ideálním prostředkem, jak pravidelně informovat cestovní kanceláře, touroperátory a další subjekty působící v cestovním ruchu o významných kulturních akcích, zajímavostech a novinkách v rozvoji turistické infrastruktury i ve službách," řekla Eva Herinková, náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch.

"Newsletter cestovního ruchu Plzeň přímo od zdroje vydáváme od roku 2008, připravujeme dvanáct čísel ročně a rozesíláme je na zhruba tisíc adres. Newsletter je také k dispozici na webových stránkách www.plzen.eu v rubrice Multimedia," doplnila Kristina Štěpánová z odboru prezentace a marketingu plzeňského magistrátu.

Plzeň se na veletrhu Regiontour představuje pravidelně v expozici Plzeňského kraje. "Největší zájem je o nabídku pro rodiny s dětmi. Návštěvníky ale také zajímalo získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015," sdělila Martina Chomátová, koordinátorka cestovního ruchu plzeňského magistrátu.

Velká cena cestovního ruchu vznikla spojením dvou tradičních soutěží Náš kraj a Grand Prix Regiontour a společně ji vyhlašují společnost Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media. Vedle krajských úřadů, měst a obcí, organizací destinačního managementu, turistických regionů a komerčních subjektů se do ní v dalších soutěžních kategoriích zapojily i cestovní kanceláře.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT