Kolekce oblečení #copatutoje se spojila s plzeňskou značkou Pilsner Urquell - FOTO

16.09.2021 9:25

V roce 2015 při vyhlášení Plzně Evropským hlavním městem kultury se stala hlavní ikonou legendární kšiltovka #COPATUTOJE značky Horsefeathers. Vlastníkem značky #COPATUTOJE je město Plzeň.

Copatutoje_PP_2
Copatutoje_PP_2Copatutoje_PP_1Copatutoje_PP_3

Zájemci si mohou novou reedici zakoupit od středy 15. září v Dárkové prodejně Plzeňského Prazdroje a na e-shopu www.eshop.prazdroj.cz. Koupí zboží z této kolekce získají zákazníci nejen unikátní produkt, ale zároveň pomohou Onkologické a radioterapeutické klinice Fakultní nemocnice Plzeň. Konkrétní část výtěžku z každého produktu totiž poputuje právě na danou kliniku, kde přispěje na zlepšení vybavení a pomůže zpříjemnit okolí nemocnice venkovními relaxačními prvky. 

„Produkty #COPATUTOJE ukázaly obrovskou chuť všech ‚Plzeňáků‘ vyjádřit svoji náklonnost k Plzni, a proto jsme se rozhodli využít společné energie k podpoře dobré věci. Připravili jsme projekt reedice kolekce #COPATUTOJE se značkou Pilsner Urquell, která má krásný přesah v podobě výtěžku na podporu nemocnice,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.

„Právě dnes 15. září uvádíme na trh unikátní produkty Pilsner Urquell #COPATUTOJE, které jsou výjimečnou ukázkou spolupráce města Plzně, pivovaru a plzeňské firmy Horsefeathers, výrobce všech produktů z kolekce. Jsme hrdí, že jsme se do projektu mohli zapojit a společně připravit kolekci, díky které navíc podpoříme dobrou věc,“ řekla Pavla Mášková, manažerka turistických provozů Plzeňského Prazdroje.

Logo #COPATUTOJE najdou zájemci v kolekci v typickém barevném kódu Pilsner Urquell – hashtag v červené barvě jako prazdrojská pečeť na typickém lahvově zeleném pozadí, to vše doplněné bílým písmem.

 

Foto: plzen.eu

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT