05.05.2024 17:15 05.05.2024 18:40
05.05.2024 14:00
Plzní projel Convoy of Liberty. Nalákal tisíce lidí
05.05.2024 7:00
Plzeň žije Slavnostmi svobody. Centrum města zaplnila vojenská technika
Máte připomínky ke službám na úřadech? Plzeň provádí průzkum spokojenosti
Magistrát města Plzně aktuálně zjišťuje, co od něj očekávají klienti úřadu správních agend. Cílem je přizpůsobit požadavkům práci úřadu a poskytované služby.
Nejnovější šetření se uskutečnilo v uplynulých dnech u několika stovek klientů na plzeňském odboru registru vozidel a řidičů a na odboru správních činností, plánováno je také šetření na živnostenském úřadě. Na výsledky zjištění bude úřad reagovat konkrétními kroky. „Město Plzeň dlouhodobě shromažďuje podněty od občanů. Potřebujeme je k tomu, abychom mohli dělat maximum pro zlepšení služeb úřadu. Různými opatřeními reagujeme na jejich požadavky a já si dovolím tvrdit, že jsme v tomto skutečně moderní a přívětivý úřad,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.
Kromě Odboru registru vozidel a řidičů Magistrátu města Plzně v Koterovské ulici a Odboru správních činností Magistrátu města Plzně na náměstí Republiky 16 je v nejbližší době šetření plánováno rovněž na živnostenském úřadě v Tylově ulici. „Tato tři pracoviště magistrátu jsme zvolili záměrně, a to z důvodu, že se jedná o odbory, které jsou velmi často v kontaktu s občany a většina prováděných činností je zaměřena na spolupráci s občany při řešení jejich požadavků, tedy takzvaných životních situací,“ vysvětil Petr Triner, ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně. Na základě zpětné vazby od občanů bude město zavádět vybraná doporučení do praxe, což má zvýšit spokojenost klientů a udělat magistrát co nejpřívětivější pro zákazníky a občany města.
Foto: MMP