Logistické společnosti hlásí plné ruce práce, zásilky nabírají velké zpoždění

09.12.2021 19:22

Lidé se naučili využívat logistické společnosti, v čase adventním jde o nejvyužívanější formu nákupu. Problémem je, že tyto firmy nestíhají a zásilky nabírají i několikadenní zpoždění.

Dárky

Zhoršenou situaci hlásí například Zásilkovna. “S čím bojujeme, je nemocnost zaměstnanců a povinné karantény. Ano, máme množství sezónních brigádníků a umíme zaměstnance nahrazovat. Covid je ale nepredikovatelný a zaměstnanci nám nemocnost či karanténu hlásí vždy až v den nástupu — a není snadné zkoordinovat desítky procent chybějících lidí. Nevymlouvám se. Prostě je to fakt a musíme s tím bojovat. A bojujeme. Přesouváme týmy z depa na depo, nabíráme nové brigádníky a uvádím do pohotovosti tzv. covid týmy, které jezdí na postižená místa vykrýt chybějící zaměstnance. Stejná situace je i u řidičů. I ty postihuje nemocnost a karantény a musíme s tím bojovat. Omlouvám se, ale přestože se snažíme o maximum, mohou některé zásilky nabrat v tuto dobu zpoždění. Se zákazníky komunikujeme a vše řešíme, jak nejrychleji umíme," uvedla zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny​ Simona Kijonková​.

Společnost DPD.cz všem zákazníkům poslala jasný vzkaz. "Doručení zásilek tak, aby to stihly k vám pod stromeček, garantujeme při předání zásilky e-shopem/zákazníkem do naší přepravy nejpozději 20. prosince," uvedla společnost a stejné datum uvádí i společnost PPL.

Největší nákupní horečka má nastat na přelomu druhého a třetího prosincového týdne.

Foto: ilustrační

 

 

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT