QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Malá řeznictví mají větší úspěch než hypermarkety

14.11.2010 16:16

Podle posledních průzkumů si lidé u nás začali zvykat na nákup čerstvého masa v menších řeznictvích. Hyyparemarkety už tak nevedou trh s masem.

steak

Poslední průzkumy trhu ukazují, že velká část Čechů už nenakupuje čerstvé maso v hypermarketech, ale dává přednost menším řeznictvím.

V posledních letech vzrostla obliba malých řeznictví. V roce 2007 nakupovalo v soukromých prodejnách jen 26% zákazníků, nyní už je to 41% Čechů. Dalších 31% lidí nakupuje maso v hypermarketech. Spotřebitel v současné době totiž klade velký důraz na čerstvost potravin, proto si raději vybírá malé prodejny. Také například kauza s přebalováním masa v hypermarketech nedodala velkým řetězcům na důvěře zákazníků.

V malých obcích a městech do 20 000 obyvatel jasně vedou malá řeznictví, obyvatelé měst nad 100 000 lidí zase preferují hypermarkety, kterých je nepřeberné množství.

Naproti tomu uzeniny kupuje u malých prodejců jen 28% domácností a v diskontech dokonce jen 11% zákazníků. V tomhle oboru vedou hypermarkety jasně. Uvádí to společnost Incoma GfK.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24