Okula Eyewear získala prestižní ocenění Top Opta za design brýlových obrub

21.03.2023 12:44

Okula Eyewear, to nejsou jen brýle od tradičního českého výrobce Optiplast Eyewear a.s., jsou to i designové kousky, které prostě ocení každý nositel brýlí.

OMO_100_F11
OMO_100_F1120230304_201805okula braleokula eawear6okula eyewearokula eywearokula eywear5okula eywear1okula eywear6okula eywear10okula eywera6okula eywera10okula

Brýle nejsou pouze nezbytným nástrojem k lepšímu zraku, to je motto firmy Optiplast Eyewear a.s., která na trh uvádí brýle pod značkou Okula Eyewear. V duchu zmiňovaného motta se firma soustředí významně i na design, což ji vyneslo na začátku března velmi prestižní ocenění.

Mezi hrdé nástupce designera Michaela Keyra, který položil základy novodobého designu brýlí Okula Eyewear, patří mladý tým designérů. „Mezi ně se řadí již dnes známá jména jako je Ondřej Vicena s Michalem Pavlátem a nyní relativně nově spolupracujeme s designérkou Evou Polenovou, se kterou přinášíme na trh dámské modely obrub OMO,“ vysvětluje Martin Šůs, obchodní ředitel Optiplast Eyewear a.s.

Právě model Evy Polenové OMO 100 byl oceněn cenou TopOpta na mezinárodním veletrhu OPTA2023, který se konal první březnový víkend v Brně.

Optiplast Eyewear a.s. je český výrobce brýlových obrub s dlouholetou tradicí, své modely vytváří již 125 let. Dnes má tento výrobce zastoupení ve více jak 600 optikách po celé České republice.

Ve firmě Optiplast Eyewear a.s. si zakládají na kvalitě zpracování, českém designu a také na tom, aby se brýle staly dobrým každodenním společníkem pro jejich nositele. Brýlím se tady zkrátka věnují s láskou. A navíc stále hledí do budoucnosti, snaží se rozvíjet, vymýšlet nové modely a také přinášet na trh velmi kvalitní zboží. Od dětských brýlí, až po ty, které nosí manažeři na důležitá jednání do pracovního prostředí, nechybí praktické brýle ke sportu či pro seniory zkrátka brýle pro každého a pro každou příležitost.

„Okula už se vymanila z pozice brýlí pro starší generace. Dostala se i do role atraktivních brýlí, na pulty optik tak míří naše kolekce s mladistvějším a líbivějším vzhledem. S moderním designem rozšiřujeme i naši klientelu,“ popisuje poslední vývoj nabídky Martin Šůs, obchodní ředitel firmy.

foto: Optiplast Eyewear a.s.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT