QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Značkové zboží za hranicemi, modehaus ve Waldkirchenu je úspěšný už čtyři generace

06.12.2012 14:58

Chcete si v klidu nakoupit a vybrat si z kolekcí světoznámých značek. Přitom paradoxně levněji než u nás a hlavně bez stresu a s veškerým komfortem. Máme pro vás tip - Garhammer ve Waldkirchenu.

Pohled na vyhlášený obchodní dům Garhammer ve Waldkirchenu. Zvenku je celkem nenápadný...
Modehaus Garhammer - jezdící schody byste tu hledali marně Pohled na vyhlášený obchodní dům Garhammer ve Waldkirchenu. Zvenku je celkem nenápadný... Modehaus Garhammer - jezdící schody byste tu hledali marně Kolekce jsou vybírány tak, aby vše ladilo Dbáme hodně na dekorace, říkají majitelé obchodního domu Garhammer Waldkirchen je kouzelné bavorské městečko 150 kilometrů od Plzně Waldkirchen - náměstí Golf_1Karoli-Badepark_2WeihanchtsmarktMarktweihnacht3Christoph Huber je ze čtvrté generace rodiny, která vlastní vyhlášený modehaus Garhammer nabízí světoznámé značky Značkové zboží je tu paradoxně levnější než v Čechách Interiér domu je nádherný Děti mají k dispozici hrací centrum, dětské oddělení bude ale po přestavbě o hodně větší Dětské oddělení v obchodním domě Garhammer U tohoto pultíku stojí vždy někdo z rodiny a vítá hosty. (pult je původní) Starý pán Huber už předal žezlo svým synům Christophovi a Johannesovi Modehaus Garhammer - nakupování bez stresu a na jednom místě... Simona Fink z Projektbüro Bayern-Böhmen 
 Přestavba domu už začala, zde se přistavuje další část obchodního domu. Původní městské opevnění povede vnitřkem obchoďáku. Johannes Huber ukazuje, kde bude nová střešní luxusní restaurace Náměstí ve Waldkirchenu Přestavba domu Garhammer, vlevo je vidět původní budova obchodního domu, která bude samozřejmě zachována

Podnikatelská filozofie v Čechách nepochopitelná? Modehaus ve Waldkirchenu je úspěšný už čtyři generace, nabízí zboží světoznámých značek. Vyhlášený je široko daleko.

Tři hodiny jízdy z Plzně v malém bavorském městečku Waldkirchen s pouhými 11 tisíci obyvateli je zvenku celkem nenápadný obchodní dům. Na první pohled byste neřekli, že je tento modehaus tak zajímavý. Nejen, že tu zaměstnává 400 lidí, ale je vyhlášený už i v Mnichově a jezdí sem běžně nakupovat lidé ze 150 kilometrů vzdálených měst jako je Regensburg nebo třeba rakouský Salzburg. Stačí vejít dovnitř a pochopíte, čím je Garhammer tak zajímavý. Když se pak vydáte po stopách tohoto módního obchodního domu, budete toužit sem jezdit nakupovat pravidelně.

Hledáte levné, nekoukáte na kvalitu? Garhammer není pro vás....
V současnosti vede Garhammer už čtvrtá generace rodiny Huberů. Nás obchodním domem provedli bratři Christoph a Johannes Huberovi, hrdí majitelé obchodního domu. „Tento obchodní dům založil náš pradědeček Johann v roce 1896,“ říká starší z bratrů Christoph Huber.
Garhammer rozhodně není pro zákazníky, kteří hledají jen slevy. Pokud je vám jedno, jak vypadáte a vezmete si na sebe klidně společenskou košili a k tomu kecky nebo pohorky, bude pro vás cesta do Waldkirchenu zbytečná. Je- li vaším nejlepším svrškem zimní bunda z Lidlu, tento modehaus také neoceníte.

Modehaus Garhammer - jezdící schody byste tu hledali marně

Jezdící schody v Grahammeru nehledejte. Žádné tu nejsou. Obchodní dům klade velký důraz na soulad všech dekorací. 

Garhammer je pro ty, kteří mají rádi kvalitu. Tento obchodní dům nabízí vyhlášené světové značky. Nejsou to ale jen ty nejluxusnější značky, i když ty tady v hojném množství samozřejmě najdete. Zastoupeny jsou tu kolekce světoznámých značek od levnějších po ty top. „Naši nákupčí jezdí vybírat kolekce do Paříže, Londýna, Milána, USA atd.,“ uvádí Christoph Huber. I když patří Garhammer mezi ty luxusnější domy, značkové zboží tu seženete paradoxně levněji než u nás. A hlavně vše komfortně na jednom místě.

Nakupování v klidu, bez stresu, komfort na jednom místě....

Kolekce jsou vybírány tak, aby vše ladilo

Určitě už jste dámy zažili například situaci, kdy se chcete vybavit například na ples. A co se vám v Plzni stane? Oběhnete nespočet prodejen, až seženete krásné vínové šaty. Máte ale problém, chcete stejně vínové boty. Objíždíte obchodní centra a běháte po jednotlivých obchodech. Stejnou barvu bot nakonec neseženete, a tak se ulítaná vracíte do prvního obchoďáku alespoň pro ty černé, které by se možná hodily. Nadšená ale nejste. A vrátit šaty? A vysvětlovat proč? Když nebyly poškozené? Sehnat přijatelnou kabelku už je téměř nadlidský výkon. Otrávená jedete domů a už nemáte ani radost ze šatů, které se původně jevily jasnou volbou.
Tohle se vám prostě ve Waldkirchenu nestane. K šatům vám hned nabídnou všechny vhodné doplňky. Kolekce jsou i vybírány tak, aby vše k sobě prostě ladilo. Vybavit se tady od hlavy k patě prostě není problém. Vše bude stoprocentně ladit. A kdybyste si doma rozmyslela, že se vám nakonec model nelíbí, můžete ho jednoduše vrátit. „My se neptáme, proč zboží reklamujete. Důvod reklamace je nám jedno. Zboží prostě můžete vrátit,“ říká Johannes Huber.

Nikdy nešetříme na personálu...

„Našemu podniku se daří velice dobře, patříme mezi největší podniky v regionu. I když se snažíme šetřit, nešetříme nikdy na lidech. Jen nadšený personál může motivovat lidi ke koupi,“ vysvětluje Christoph Huber filozofii podniku. Je jasné, proč je obchodní dům plný usmívajících se prodavačů, kteří ochotně se vším pomohou.

„Jsou tu i lidé, kteří už tu pracovali třeba za naší babičky,“ usmívá se mladší z bratrů Johannes a dodává: „Pro některá oddělení je to třeba, ale máme i hodně mladý personál. V současnosti máme dvě prodavačky mluvící česky, ale chceme přijmout další.“

Podnik čeká přestavba, rozšíření oddělení...

Podnik se totiž v současnosti chystá na velkou přestavbu. Plocha se zvětší ze současných 6300 m2 na 9000 m2. „Bude se rozšiřovat hlavně oddělení dámské módy, bot, dětské oddělení, kde vznikne dětské hrací centrum apod. A budeme stavět luxusní restauraci na střeše domu, která bude otevřena i mimo otevírací dobu obchodního domu,“ říká Christoph Huber.

Káva, parking, zkoušení doma....? Žádný problém.... vše je zadarmo

Modehaus má v současnosti 60 000 zákazníků s členskou kartou. Mezi nimi jsou i zákazníci z Čech. Zákazníkům nabízí obchodní dům servis na vysoké úrovni. „Kdo k nám přijde, může si kávu, kolikrát chce, zadarmo máme sekt, parkování bez ohledu na to, zda nakoupíte či ne. Můžete si vzít zboží domů a vyzkoušet si ho v klidu. Do deseti dnů nám přinesete zbytek zpátky. Platíte poté až za vybrané zboží. Tím zákazníkovi dáváme stoprocentní důvěru. Na servis klademe velký důraz,“ vysvětluje Christoph Huber.


O Grahammeru a jejich podnikatelské filozofii bychom se mohli bavit dlouhé hodiny. Zdá se, že už je jasné, proč je modehaus tak úspěšný. Praktikovat ale v Čechách některé věci je téměř nemožné. Jak by asi skončil obchodník, který by dal někomu domů zboží ve dvou igelitkách za třicet tisíc korun a prostě by mu věřil…?

Vydělaná Eura investují zpátky...

A ještě v jednom má Garhammer jasno. Drží se po celou dobu své existence slavného hesla Henryho Forda „Kdybych měl posledních pět dolarů, dal bych tři z nich do reklamy,“. Tohle bohužel českým obchodníkům tak trochu chybí. „Každé vydělané Euro se snažíme vrátit do podniku, dříve každou vydělanou marku,“ říká majitel Christoph Huber o podniku Garhammer, který se právem pyšní i nejvyššími německými oceněními.

Více informací najdete na stránkách obchodního domu - www.garhammer.de
Po nákupech za zábavou? To ve Waldkirchenu není problém. Je tu například krásný vodní svět Karoli apod. Více na stránkách městečka - www.waldkirchen.de.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24