Další klamavé jednání na trhu, zmatení zákazníků Skylink a CS Link přetrvává

11.08.2012 12:20

Slyšeli jste o poplatkových prázdninách? Zmatení zavládlo v řadách mnoha zákazníků Skylink a CS Link. Čtěte, na co si dát pozor jako zákazník satelitních televizí.

penize foto QAP

V předchozích dnech svitla mnoha zákazníkům Skylink a CS Link naděje, že budou platit nově zaváděný poplatek až za 24 či 12 měsíců. Tak o tom alespoň informovala média na základě vyjádření společnosti M77 Group. Nejedná se ale o úplnou pravdu.

"Poplatkové prázdniny neboli odklad poplatku je konstrukce vytvořená společností, která mylně svádí k domněnce, že všichni zákazníci těchto satelitních televizí mají odloženy platby až o dva roky. Nesmíme ale přehlížet skutečnost, že 24 měsíců se počítá od data registrace karty, což mnoho klientů učinilo již před řadou měsíců a výrazně se jim tak zkrátí doba, po kterou poplatek neplatí. Jako neseriózní vnímáme také skutečnost, že se zkrátí délka takzvaných prázdnin o 12 měsíců při registraci karty po 1. září 2012. Zejména zákazníci vyššího věku nesledují internet a tuto skutečnost netuší. Při pozdější registraci tedy budou oproti ostatním zákazníkům kráceni," uvádí vedoucí poradny dTestu Lukáš Zelený.

Záměrem společnosti je nalákat zákazníky na odklad povinných poplatků a přimět je tak k výměně staré karty za novou kartu "Výměna", což je zpoplatněno částkou 600 Kč. Velkou neznámou pro mnohé zákazníky je také to, zda nová karta bude fungovat v původním zařízení, které si koupili za cenu v řádech tisíců korun.

Společnost přitom stále svým současným i potenciálním zákazníkům prostřednictvím svých webových stránek sděluje: "České, slovenské a stovky zahraničních televizních programů i rozhlasových stanic poskytujeme bezplatně. Podmínkou je jen úhrada Servisního poplatku (29 Kč/měsíc)."

Podle Lukáše Zeleného tím ale společnost stále naplňuje skutkovou podstatu správního deliktu užití klamavé obchodní praktiky.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Čištění klima