15.12.2024 10:32
15.12.2024 8:29
V Plzni vznikl nový prostor, kde najdou útočistě děti a mladí lidé v náročné životní situaci - FOTKY
14.12.2024 17:34
Z loupežného přepadení pošty v Tlučné byl obviněn pětapadesátiletý muž
Největší zákaznické centrum ČEZ slaví první rok od svého redesignu - FOTO
Zákaznické centrum Skupiny ČEZ slaví rok své novodobé existence. Po nucené přestávce z důvodu koronavirových opatření se opět otevírá veřejnosti.
Zmodernizované zákaznické centrum je opět otevřené. Jeho rozsáhlá rekonstrukce přitom skončila právě v období prvního nuceného přerušení provozu zákaznických, ale i informačních center v březnu loňského roku.
Moderně a komfortně vybavené zákaznické centrum tak čekalo na své první klienty do 4. května 2020. Přišla však další koronavirová krize a jeho opětovné uzavření. Slavnostní po-covidové otevření s připomenutím, co nyní na zákazníky v plzeňské Guldenerově ulici čeká, proběhlo v pondělí 14. června.
„Na novém a ojedinělém pojetí modernizace se nemalou měrou podíleli i naši klienti, kteří v anketě odpovídali na otázky, jak by podle nich měly prostory vypadat, co by do nich přidali, případně vylepšili,“ říká Jan Foubík, ředitel útvaru pro prodej a obsluhu ČEZ Prodej. Samozřejmě nebyly opomenuty ani připomínky zaměstnanců. „Ptali jsme se i jich, jak by mělo vypadat prostředí, aby se v něm cítili co nejlépe a dobře se jim tak pracovalo s klienty,“ doplňuje informace Foubík.
Zatím stále ještě za zvýšených hygienických opatření se nyní v Zákaznickém centru Plzeň věnuje klientům 12 konzultantů. „Moderní design, praktické uspořádání i větší komfort je přínosem nejen pro klienty, ale i pro nás. Nová podoba nám umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji než tomu bylo dříve," říká Hana Poláčková, manažerka Zákaznického centra v Plzni. K dispozici je podle ní i specialista na nekomoditní produkty. Architektonické a designové grafické řešení totiž nejsou jedinými zajímavostmi, které každého návštěvníka centra ihned upoutají. Patří mezi ně i možnost prohlédnout si různé technologie, které v rámci svých služeb Skupina ČEZ nabízí veřejnosti.
Jde například o fotovoltaické panely na střechy rodinných domů nebo moderní bateriový systém ČEZ Battery Box, do kterého je možné vyrobenou elektřiny z fotovoltaiky uložit pro spotřebu například večer, kdy domácí elektrárna nevyrábí. Unikátní je také technologie PowerHeat+, kterou vyvinula společnost Tenaur, patřící do Skupiny ČEZ. Technologie umožňuje propojit fungování fotovoltaiky a tepelného čerpadla, nastavit řízení podle počasí a ovládat z mobilu také další spotřebiče v domě nebo například ohřívat bazén. Fanoušky elektromobility pro změnu jistě zaujme domácí dobíjecí stanice. Všechny technologie jsou funkční, přičemž výstavní prostor plynule navazuje na obslužnou část zákaznického centra.
„Dosud bylo možné nejmodernější technologie ČEZ vidět jen na veletrzích. Nyní si tak každý může v Plzni například vyzkoušet, jaké to je, ovládat chod domácnosti v režimu den a noc. Vidět přitom na vlastní oči, na jakém principu jednotlivé technologie fungují. K dispozici jsou hned dva „rodinné domy“. První jim přiblíží fotovoltaiku s bateriovým řešením a ČEZ Battery Box, což je unikátní řešení vytvořené na míru českým podmínkám. Druhý domek ukazuje fungování fotovoltaiky ve spojení s tepelným čerpadlem a technologii Tengeo, která dokáže i další technologie a spotřebiče v domě,“ přibližuje některé z vychytávek Jakub Rous, manažer řízení technologických dceřiných společností.
Skupina ČEZ má v rámci celé České republiky 24 zákaznických center. Redesign prostor ještě čeká poslední dvě zákaznická centra, a to v Ostravě a Teplicích.
Foto: QAP.cz