15.07.2025 18:29
15.07.2025 14:29
Sportmanie, famfrpál i miliony pro kluby. Radní Tomáš Morávek otevřeně o sportu v Plzni
15.07.2025 12:49
Parkourová legenda Jay Fox i jógový maraton. Krašovská chystá zajímavé akce
Na závěr roku pojišťovna zveřejnila perličky z nehod svých klientů
Během roku nasbírají pojišťovny mnoho vtipných a originálních vyjádření svých klientů, kterými komentují vzniklé škody. Některé ze svých perel zveřejnila například UNIQA.

Na výtku pojišťovny, že klient po střetu svého vozu s divočákem nepostupoval správně při odstranění mrtvého zvířete z vozovky, reagoval lakonicky: „Nejsem Bivoj.“
Jak došlo ke zranění klienta líčí jeho manželka: „Při našem tradičním vánočním polibku pod větví jmelí připevněnou na lustru manžel při své výšce o větev zavadil, tím rozhoupal lustr, který se mu následně zřítil na hlavu. Já stihla uskočit.“
Z informace klienta po vloupání do chaty: „Napřed jsem to, že u nás byl zloděj, přijal celkem s klidem. Nebylo to poprvé a tenhle neudělal v chatě ani velký nepořádek. Opravdu mě nadzvedl až fakt, že zmizely všechny moje tuňákové konzervy. A taky mi přeladil kanály na televizi.“
Z hlášení škody po krupobití: „Kroupy nám poškodily tři střešní okna, jsou na výměnu. Ať se likvidátor zastaví, předám mu ty kroupy. Posbírala jsem je do mrazáku.“
Jak došlo k poškození vozidla zaparkovaného před domem: „Auto mělo smůlu, bylo v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Moje přítelkyně se se mnou bleskově rozcházela a všechny moje věci vyhazovala oknem ze 2. patra. Dokud házela oblečení, tak to šlo. Ale nakonec letěla i tenisová raketa, obraz a pánvička na steaky.“
foto: ilustrační