Plzeňský Prazdroj byl oceněn jako odpovědná firma

24.10.2015 8:00

Plzeňský Prazdroj vybojoval v rámci soutěže Top odpovědná firma 2015 nejvyšší ohodnocení v kategorii Velká odpovědná firma. Za svou strategii trvale udržitelného rozvoje získal zlatý certifikát.

Foto Plzeňský Prazdroj

Platforma Byznys pro společnost, usilující o sdílení a šíření principů CSR a udržitelného podnikání v České republice, rozdala ceny nejodpovědněji podnikajícím společnostem. V rámci soutěže Top odpovědná firma 2015 ocenila výjimečné projekty a aktivity, mezi nimiž to nejvyšší ohodnocení v kategorii Velká odpovědná firma vybojoval Plzeňský Prazdroj.

Za svou strategii trvale udržitelného rozvoje získal zlatý certifikát. Zároveň obdržel ocenění za dlouhodobý přínos na poli udržitelného podnikání a potvrdil tak pozici lídra v této oblasti.

Plzeňský Prazdroj si odnesl i ocenění v dalších kategoriích. V kategorii Společensky prospěšný projekt obdržel stříbrný certifikát za "Birell jízdu", charitativní projekt, kde lidé nepomáhají penězi, ale svým pohybem. Po Česku přes celé léto putuje brána a za každého cyklistu, který pod ní projede, dá Birell 5 Kč na kola pro handicapované. Stříbrnou cenu Plzeňský Prazdroj obdržel také ve speciální kategorii za Odpovědný reporting. Ta má vyhodnotit, jak vhodně volí společnosti pro reporting trvale udržitelného rozvoje své oblasti a ukazatele, jak efektivně nastavují proces reportování a jestli získaná data zpracovávají do transparentních výsledků. Sérii cen uzavřelo bronzové místo v kategorii Diverzita, která hodnotí podporu vyváženosti pracovních týmů z pohledu věku, pohlaví i dalších hledisek.

"Věříme, že v našem podnikání budeme úspěšní pouze tehdy, pokud budeme budovat dobré vztahy s ostatními, efektivně využívat přírodní zdroje a naplňovat očekávání našich partnerů, spotřebitelů a obyvatel regionů, ve kterých působíme. Proto nás velice těší všechna ocenění, která jsou odměnou i pro naše zaměstnance Tato ocenění jsou pro nás motivací i závazkem pro další rozvoj odpovědného přístupu k podnikání, který je vyjádřený v naši strategii s názvem Prosperita," řekla Drahomíra Mandíková, ředitelka korporátních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT