Doručovací služby nestíhají, lidé objednávají dárky převážně přes e-shopy

27.11.2020 9:30

Vládní opatření zavřela většinu obchodů, proto lidé objednávají většinu vánočních dárků přes internet. Doručovací služby už teď nabírají zpoždění až tři dny.

Dárky

Společnost PPL se již na konci listopadu omlouvá za zpoždění s doručováním balíků. "Vážení zákazníci, omlouváme se, ale vzhledem k extrémnímu objemu zásilek, které v současné době přepravujeme, bude doručení části z nich zpožděno o 1 až 3 dny. Prosíme tak o trpělivost. V případě balíků pro soukromé osoby vyčkejte vždy na SMS zprávu s informací o doručení. V případě, že SMS zpráva nedorazila, prosíme nekontaktujte zákaznický servis, ale vyčkejte," uklidňuje zákazníky společnost PPL.

Zásilkovna nabrala před očekávaným náporem několik brigádníků na výpomoc. "Nyní odbavujeme i více než 400 000 zásilek denně! Abychom takové množství zvládli, jsou naše depa nyní v provozu také o víkendech a na výdejní místa nově zavážíme zásilky i v sobotu," uvádí Zásilkovna. "My jsme nabírali spoustu brigádníků, v řádu stovek. Pokud se podíváme na meziroční srovnání, bavíme se o 120% nárůstu počtu přepravených zásilek," řekl k tématu marketingový ředitel Zásilkovny Milan Šmíd. 

Doručovací společnosti obecně doporučují všem lidem, kteří využívají jejich služby, aby potřebné věci objednali na internetu co nejdříve.

"Objednávky vánočních dárků v e-shopech uskutečněte nejlépe ještě v listopadu, nejpozději však tak, aby nám e-shopy předaly balíčky k přepravě do 18. prosince," uvádí společnost DPD.cz.

Foto: ilustrační

 

 

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24