QAPOVKY – NEJRYCHLEJŠÍ ZPRÁVY

Časopis dTest zřídil poradenskou linku

15.11.2010 11:31

Pokud máte jakýkoli problém s reklamací, objednávkou přes internet či cokoli podobného, poradí vám na poradenské lince, kterou od pondělka 15. listopadu provozuje sdružení dTest. To testuje různé výrobky a především chrání spotřebitele.

Sdružení dTest spustilo v pondělí 15. listopadu novou poradenskou linku v oblasti spotřebitelských práv. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru.

Občanské sdružení, které vydává časopis dTest, spustilo před časem nové webové stránky. Nyní přináší další zajímavou novinku a tou je poradenská linka na telefonním čísle 222 767 221. Na tomto čísle vám poradí odborníci v oblasti spotřebitelských práv. Ti vám také odpoví na jakékoliv dotazy v oblasti reklamací, mimosoudního řešení sporů, nákupu na internetu a mnohých jiných oblastí.

Poradenská linka jede zatím jako piltoní projekt, ale sdružení chce tento projekt nadále posilovat. "Rádi bychom od příštího roku poradenské služby rozšířili i na internet, zvýšili počet poradců a poskytovali plnohodnotný spotřebitelský servis. Budeme také průběžně vyhodnocovat oblasti dotazování, protože poskytují velmi užitečné informace o situaci na trhu a o jeho hlavních problémech," uvedl místopředseda Občanského sdružení spotřebitelů TEST Karel Pavlík.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Kamiq flexi_03_24