Na světě je nová elektronická poradna pro spotřebitele

18.05.2012 14:25

Časopis dTest reaguje na obrovský počet dotazů spotřebitelů ohledně jejich práv a zřizuje druhou poradu. Tentokrát jde o elektronickou poradnu, která bude také bezplatná!

Spotřebitelé se stále více obracejí na poradce časopisu dTest s různými problémy. Proto dTest zřizuje už druhou bezplatnou poradnu. Tentokrát bude elektronická.

Kvalita potravin, podvodné obchody i nefér přístup prodejců, to jsou témata, která se čím dál častěji dostávají do popředí zájmu médií. Spotřebitelé se o svá práva začínají více zajímat. "Aktivní přístup spotřebitelů oceňujeme a vycházíme jim vstříc naší bezplatnou poradnou," vysvětluje vedoucí poradny časopisu dTest Lukáš Zelený.
Poradna časopisu dTest funguje v podobě bezplatné telefonické linky již rok a půl. Jen od začátku roku 2012 vyřešili její poradci a poradkyně více než 5 000 dotazů. V reakci na velký zájem volajících se poradna nyní zpřístupňuje široké veřejnosti také v elektronické formě. Každý zájemce tak může na stránce www.dtest.cz/e-poradna zadat svůj dotaz týkající se problémů se zbožím a službami či příbuzných témat. Odpověď následně obdrží e-mailem.
Právníci časopisu dTest sestavili také brožuru ´Základní vzory pro řešení spotřebitelských problémů´, která je zdarma ke stažení na stránkách dTestu. "Brožuru v elektronické podobě zašleme zájemcům i po zavolání na naši linku 299 149 009. Zákazníci tu najdou vzory pro řešení nejčastějších situací jako reklamace výrobku, odstupování od smluv, reklamace vyúčtování služeb elektronických komunikací nebo reklamace vyúčtování elektřiny či plynu," dodává Lukáš Zelený.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Enyaq Enyaq coupé