Nenechte se zlákat reklamou na zázračné šampony, v testech nedopadly nejlépe

31.08.2010 16:01

Nejedna reklama na šampon vám slibuje zázračnou péči, regeneraci a kdoví, co ještě dalšího. ne vždy se ale dá rklamě věřit, obvykle jen zaplatíte spoustu peněz. V testu 16 šamponů se ukázalo, že cena není zárukou kvality, opět.

Po letním počasí, barvení nebo nešetrném zacházení mají jistě mnozí z vás poškpozené vlasy. Nebojíte se proto vzít nemalou sumu peněz a jít si koupit zázračný šampon z reklamy. Ta vás ujišťuje, že právě ten její šampon je nejlepší a zaručený. Časopis Test se rozhodl 16 z těchto zázračných šamponů vyzkoušet.

Testy se tentokrát zaměřily na to, zda šestnáct regeneračních šamponů pro intenzivní péči skutečně ve svých slibech obstojí a vlasy zregeneruje. Testy probíhaly v kadeřnictvích i laboratořích. Hodnotila se především schopnost péče o vlasy, dále snadnost aplikace, obal výrobku a antimikrobiální ochrana. "Opět se prokázalo, že nejvyšší cena také neznamená nejvyšší kvalitu. Nejlepšího hodnocení testu s výsledkem dobře a číselným hodnocením 1,9 dosáhly celkem čtyři šampony. Mezi nimi se objevil šampon L´Oréal Professionnel Série Expert i šampon Lidl/Cien, přičemž cenový rozdíl mezi výrobky je desetinásobný," řekla šéfredaktorka Testu Ida Rozová.

Testy nakonec prokázaly, že skutečný zázrak v péči o vlasy s jedním šamponem čekat nemůžeme. Sice slibuje regeneraci, výživu či obnovení, ale jejich účinky jsou spíše preventivní. Šampony dovedou opravit vlasy na povrchu, ale hlubokou regeneraci vám neposkytnou. Jsou tedy pouze doplňkem v celkové péči o vlasy.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT