Pomoc spotřebitelům a zdarma

21.12.2011 10:36

Ani letos se jistě mnozí z vás nevyhnou nevhodnému dárku, který se octne pod stromečkem. A vy musíte poté řešit reklamaci či výměnu zboží. Nevíte jak na to? Existuje poradna zdarma pro spotřebitele.

dtest

Nejednou musel každý z nás řešit nějakou reklamaci. A mnozí se jistě setkali s nepříjemnostmi s reklamací spojenými či snad dokonce se zamítnutím oprávněné reklamace. Právě pro spotřebitele je tady poradna a funguje zdarma.

Čas Vánoc přináší i dárečky. S dárečky přichází i situace, že obdarovaný shledá dárek nevhodným a chce jej vyměnit či vrátit. Obchodníci sice tuto možnost slibují, ale mnohdy pak jednají se zákazníky, řekněme ne zrovna v rukavičkách. A  právě pro bezradné spotřebitele je tady poradna zdarma.

Poradna časopisu dTest funguje v pracovní dny od 9 do 17 hodin na telefonním čísle 299 149 009. Právní poradenství z oblasti spotřebitelského práva, například z oblastí reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné, funguje na telefonní lince zdarma, jen za cenu běžného hovoru.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, které vydává právě časopis dtest, nabízí například také databázi nebezpečných výrobků, tu najdete zde.

Na stránkách časopisu najdete ale také například formuláře nutné k některým úředním účelům, jsou volně ke stažení.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT