08.12.2025 14:21
Novoroční ohňostroj na plzeňském náměstí nebude. Nahradí ho videomapping
Plzeňané letos přivítají nový rok bez tradičního ohňostroje.
08.12.2025 14:21
Plzeňané letos přivítají nový rok bez tradičního ohňostroje.
08.12.2025 10:00
Stačí odpovědět na jednoduchou soutěžní otázku a můžete být mezi výherci!
07.12.2025 19:05
S touto alarmující informací přišel časopis dTest, který zjistil, že společnost O2 používá nehorázným způsobem klamavou reklamu k tomu, aby si získala přízeň nových klientů.
Předvánoční období nebývá vždy jen svátkem klidu a pohody, ale také všelijakých reklamních akcí mnohých obchodních společností, které nejsou vždy k zákazníkům zcela korektní.
Obdobným případem je Telefónica O2, která místo inzerovaného "akčního zvýhodnění tarifu" naopak ceny „akčně“ zdražuje. „Společnost Telefónica O2 zdražila od 1. listopadu takzvané chytré tarify o 18 až 46 %, a přesto je inzeruje jako zvýhodněnou vánoční nabídku. Považujeme to za klamavou reklamu,“ říká Miloš Borovička, právní poradce časopisu dTest.
Zdražení tarifů je patrné také u T-Mobilu, ale ten nárůst ceny alespoň neinzeruje jako „zvýhodněný tarif“. Přehled o vývoji cen mobilních operátorů zveřejňuje časopis dTest na kalkulačce tarifů, dostupné na www.dtest.cz/tarify.
Další z vypočítavých tahů společnosti O2 je také podávání klamavých informací od operátorů a jiné podmínky v hotové smlouvě, podotýká Borovička. V obou případech se jedná o porušení zákona.