Ve 22. mateřské školce děti čarovaly se skřítky! Přinášíme fotky!

08.10.2015 22:17

Ve čtvrtek 8. října se konala podzimní akce ve 22. MŠ v ulici Zikmunda Wintra v Plzni. Rodiče s dětmi vyráběli podzimní skřítky, pro předškoláky byla navíc připravená logopedická cestička s úkoly. 

Foto QAP CZ (15)
Foto QAP CZ (2)Foto QAP CZ (3)Foto QAP CZ (4)Foto QAP CZ (5)Foto QAP CZ (6)Foto QAP CZ (7)Foto QAP CZ (8)Foto QAP CZ (9)Foto QAP CZ (10)Foto QAP CZ (11)Foto QAP CZ (12)Foto QAP CZ (13)Foto QAP CZ (14)Foto QAP CZ (15)Foto QAP CZ (16)Foto QAP CZ (17)Foto QAP CZ (18)Foto QAP CZ (19)Foto QAP CZ (20)Foto QAP CZ (21)Foto QAP CZ (22)Foto QAP CZ (23)Foto QAP CZ (24)Foto QAP CZ (25)Foto QAP CZ (26)Foto QAP CZ (27)Foto QAP CZ (28)Foto QAP CZ (29)Foto QAP CZ (30)

Podzim je v mateřských školkách opět plný akcí. Jedna zajímavá akce se konala pro děti, rodiče i jejich sourozence ve 22. MŠ v ulici Zikmunda Wintra v Plzni. Ve čtvrtek odpoledne proběhlo Barevné čarování s podzimními skřítky a logopedická cestička O veliké řepě. QAP.CZ byl u toho.

Rodiče s dětmi v první i druhé třídě vyráběli podzimní skřítky. K dispozici měli přírodní materiály, korálky, vlnu apod. "Vyrobila jsem si trpaslíka, použila jsem na něj pastelky a lepila jsem tam vystřižený lístečky," pochlubila se čtyřletá Michalka. Také její tříletý bráška se mohl pochlubit krásným podzimním skřítkem. "Mám taky trpajzlíka a potřeboval jsem na to pastelky," usmíval se malý Váša.

Do druhé třídy v této školce chodí i předškoláci. Právě na ty tu byla zaměřená další část podzimní akce. Logopedická cestička na motivy pohádky O veliké řepě otestovala děti v grafomotorice, zrakové paměti nebo rytmizaci. "Máme tu sedm stanovišt včetně interaktivní tabule. Rodiče vidí, co by děti měly zvládat, než půjdou do školy,"popisuje paní učitelka Lucie Zoubková.

Děti za pomoci svých rodičů zvládají jednotlivá stanoviště. A tak maminka čte pohádku a děti pak řadí vystřižené postavičky. Na dalším stanovišti řadí řepy podle velikosti, skládají vystřihaný obrázek opět na motivy pohádky o řepě atd. "Tady je například stanoviště na zrakovou paměť, to daší je na rytmizaci," ukazuje paní učitelka další stanoviště. Děti si oblíbily hlavně to s hudebními nástroji, při kterém mají vytleskávat slova, a poté opakovat rytmický celek po rodičích.

Jedno stanoviště logopedické cestičky tvoří i interkativní tabule. Tu ve školce ve Wintrovce mají už zhruba rok a půl. "My na ní trénujeme grafomotoriku, jsme zapojení do projektu Školka hrou. Jsou tam úkoly na zrakové a sluchové rozlišování, ale například i angličtina," uvedla dále Lucie Zoubková.

foto: QAP.CZ

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT