Pojišťovny šetří peníze, ale mají i nové nápady, jak přilákat klienty

12.05.2010 6:35

Zdravotní pojišťovny šetří po ekonomické krizi peníze. Například příspěvky na plavání, masáže nebo helmu na kolo pro děti pusťte z hlavy. Mají ale nové nápady, jak nalákat další klienty. Třeba zkrátit jim čekací dobu u lékaře.

Jelikož recese se dotkla i zdravotních pijišťoven, omezily výdaje. Především klasika jako příspěvky na plavání či helmu pro děti je minulostí. Přicházejí ale s novými nápady, jak nalákat další klienty. Je jím třeba zkrácená doba čekání u lékaře. Všeobecná zdravotní pojišťovna přišla s novým projektem zvaným Akord, kdy se můžete ke svému praktickému lékaři objednat na určitou hodinu. Zpoždění prý bude maximálně 15 minut.

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra zas má Kartu života, která je zároveň úplnou eidencí vašich chorob, očkování, operací i alergií. V případě mutnosti se ZZS spojí s pojišťovnou a okamžitě dostane info, které vám může zachránit život.

Na elektronickou komunikaci a vedení osobního účtu po internetu vsadila nejmladší zdravotní pojišťovna Média. Její klienti si například mohou po netu zkontrolovat, kolik zaplatila pojišťovna danému lékaři a za co. Nově začnou nabíhat klientům i body za prevenci a pojišťovna je bude upozorňovat na preventivní prohlídky.

Zaměstnanecká pojišťovna Škoda sází na zcela odlišný projekt. Posvítí si na lékaře, kteří nedodržují doporučené postupy a vykazují například málo preventivních prohlídek nebo zbytečně předepisují antibiotika, která na dětské pacienty již nemusejí vůbec zabírat.

Nezapomeňte, že pojišťovnu je možné podle zákona změnit pouze jednou za 12 měsíců, a to vždy k prvnímu dni kalendářního čtvrtletí .Volte pečlivě a zvažujte, která výhodaje pro vás nejvyužitelnější.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT