13.05.2025 10:12 13.05.2025 16:22
Na krajském úřadě v Plzni zasahovali od ranních hodin kriminalisté
Obviněni jsou dva lidé a firma! Obvinění se týká veřejné zakázky
13.05.2025 10:12 13.05.2025 16:22
Obviněni jsou dva lidé a firma! Obvinění se týká veřejné zakázky
12.05.2025 13:05
12.05.2025 11:29
V pátek 18. října ráno přijeli žáci do Rokycan vyzkoušet své schopnosti na již čtvrtý ročník akce G+SOŠ Hackathon 2024.
Mladí designéři, vývojáři a další počítačoví experti měli jen několik hodin na analýzu, návrh a vývoj toho nejlepšího řešení zadaných projektů.
Akce, kterou pořádá Správa informačních technologií města Plzně spolu s Gymnáziem a SOŠ Rokycany, začala v pátek 18. října ráno a skončila následující den.
“Studenti středních škol poměřili své síly při zdolávání softwarových výzev a to během 24 hodin. Zúčastnili se studenti naší školy, dále pak SPŠE Plzeň a INFIS — Střední škola informatiky a finančních služeb,” prozradila Jitka Fürbacherová z Gymnázia a SOŠ Rokycany.
Soutěžní týmy čítaly dva až pět žáků. Po uplynutí časového limitu museli studenti svoji výslednou práci prezentovat před porotci z řad softwarových firem. “Studenti vytvořili VR únikovou hru, hororovou videohru, platformu pro efektivní kreslení elektrických obvodů, aplikaci pro ovocný a nanukový kiosek a výukový materiál pro výuku a testování kybernetické bezpečnosti,” vyjmenovala Jitka Fürbacherová.
Porotu nejvíce zaujala aplikace pro ovocný kiosek, první místo tedy obsadil tým z INFIS — Střední škola informatiky a finančních služeb, druhé a třetí místo obsadili domácí a to s platformou pro kreslení elektrických obvodů (2. místo) a hororovou hrou v Unreal engine (3. místo).
Foto Gymnázium a SOŠ Rokycany