Zákaznická centra dopravních podniků se chystají na nápor

21.12.2017 13:07

Tradičně na začátku roku zavalí zákaznická centra dopravních podniků v Plzni davy klientů. PMDP doporučují pro předplatné využít i jiné způsoby dobíjení tarifů.

FOTO_QAP_CZ (9)

Začátek roku bude v zákaznických centrech Plzeňských městských dopravních podniků jako tradičně ve znamení front a dlouhého čekání. Dopravní podniky proto už předem apelují na cestující, aby zvolili i jiné formy zajištění předplatného na příští rok.

"Naše Zákaznická centra se připravují na již tradiční lednové náporové období. Pro naše zákazníky budou samozřejmě otevřeny všechny přepážky, i přesto se mohou tvořit fronty," upozorňují dopravní podniky.

Lidé by měli vsadit zejména na online objednávání. "Proto doporučujeme k prodloužení předplatného či nabití elektronické peněženky využít jiné, komfortnější způsoby, a to zejména e-shop Plzeňské karty," informují PMDP.

Plzeňská karta se může dobíjet i v bankomatech České spořitelny nebo na dalších prodejních místech. K dispozici jsou také kontaktní místa na obvodních radnicích na Slovanech a na Doubravce.

FOTO: ilustrační

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT