Plzeň se představuje na veletrhu cestovního ruchu Holiday World

07.02.2013 17:47

Plzeňský kraj, město Plzeň a Plzeňský Prazdroj se aktuálně představují návštěvníkům 22. ročníku středoevropského veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze. Všichni mají co nabídnout.

Ve společné expozici se od čtvrtka 7. února představuje Plzeňský kraj, město Plzeň a Plzeňský Prazdroj návštěvníkům 22. ročníku středoevropského veletrhu cestovního ruchu HOLIDAY WORLD v Průmyslovém paláci v areálu holešovického výstaviště.

Vedle pivovarnictví chtějí plzeňští vystavovatelé přilákat turisty na přírodní krásy regionu, barokní památky nebo titul Evropské hlavní město kultury roku 2015.

Plzeňský kraj na veletrhu představuje několik nových publikací a produktových balíčků. Jedním z nich je Turistický průvodce Šumava, Český les a bavorské příhraničí, který vznikl v rámci projektu Do Plzeňského kraje za přírodou, tradicemi a gastronomií, spolufinancovaného Evropskou unií. Nová publikace představuje různé turistické trasy nejen v centrální části Šumavy s přilehlým Českým lesem, ale zcela cíleně i s přesahem do její jižní části a Bavorského lesa.

"Rozsáhlý projekt, v jehož rámci vznikly nové propagační produkty cestovního ruchu Šumava = zelená střecha Evropy, Živý folklór Chodska a Pivo = zlatý poklad Plzeňského kraje, má nyní nový přírůstek - průvodce Šumavou, Českým lesem a bavorským příhraničím. Věřím, že bude nápomocným společníkem všech, kteří se rozhodnou objevovat kouzlo této části našeho regionu," uvedl náměstek hejtmana pro oblast pro oblast školství, sportu, kultury a cestovního ruchu Jiří Struček.

Město Plzeň zase představuje soubor nových tiskových materiálů určených na propagaci města v cestovním ruchu.

Vizuální styl všech tiskovin vychází z nového loga města, které připomíná, že je Plzeň Evropským hlavním městem kultury pro rok 2015. Moderní barvy loga přispěly k osobitému výrazu nových materiálů.

"Snažili jsme se, aby se nová turistická řada tiskovin o Plzni odlišovala od brožur jiných měst. Chce-li město oslovit potenciálního návštěvníka, je třeba ho zaujmout. Věřím, že i díky výrazným a živým barvám se nám to podařilo a nové materiály budou nejen plné zajímavých informací, ale i nepřehlédnutelné," uvedla Eva Herinková, náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch.

Třetí subjekt, Plzeňský Prazdroj, lídr na poli industriálního cestovního ruchu nejen v Plzeňském kraji, představuje na veletrhu řadu atraktivních nabídek pro návštěvníky a partnery, se kterými vstupuje do nové sezony.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Auto CB ŠKODA Enyaq Enyaq coupé