06.06.2025 15:05
06.06.2025 13:30 06.06.2025 14:30
Dopravní nehodu u Losiné nahlásil systém eCall. Zasahují všechny složky IZS - FOTKY
06.06.2025 14:29
Záchranáři zpět na Hracholuskách. Bezpečnost u vody hlídají už 16. sezónu
Plzeň tiskne nové propagační tiskoviny
Zbrusu nový, barevný a moderní vizuální styl vnáší Plzeň do svých tiskovin. Nový vzhled lépe zaujme potencionální návštěvníky a bude také vizitkou hlavního města kultury v roce 2015.
Nové propagační tiskoviny představila Plzeň poprvé na veletrhu cestovního ruchu Holiday World ve dnech 7. - 10. února v Praze. Novým vzhledem Plzeň hodlá zajistit dobrou propagaci města v cestovním ruchu.
Jedním z prvních kroků této vizuální obnovy byla změna loga Plzně, která nastala v září loňského roku a město nové logo hodlá používat v následujících třech letech. Plzeň chce turisty zaujmout především moderními barvami a svěžím vzhledem.
„Získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015 je výzvou pro naše město nejen v oblasti kultury, ale z mého pohledu také v cestovním ruchu. Je příležitostí jak využít potenciál Plzně k její proměně v moderní turistickou destinaci samozřejmě s využitím toho, co tady máme,“ uvádí náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch Eva Herinková.
V propagačních materiálech se objeví nově také kapesní Průvodce městem, který doposud v Plzni chyběl. Návštěvník v něm najde jak všeobecná data o Plzni a stručnou historii, tak i potřebné údaje o ubytování, gastronomii nebo praktické turistické informace. Průvodce je zatím k dispozici v českém jazyce. Německá a anglická verze se připravují.
Novinkou je také brožura Enjoy it!, která bude k dostátní ve třech světových jazycích (angličtina, němčina, francouzština).
Návštěvníky města potěší zajisté také časopis s názvem „Užij si Plzeň“, který vychází jednou za půl roku v různých jazycích.
Již tradiční součástí kolekce jsou skládací mapa města a soubor různých praktických brožur.