Fanouškům se omlouváme, zní z Viktorie za průšvih s prodejem balíčků

14.09.2012 9:48

Ve středu 12. září odstartoval prodej balíčků se vstupenkami na Evropskou ligu v Plzni. Start byl ale ve znamení nefunkčního systému. Fanoušci čekali hodinu na jeho zprovoznění. Viktoria se omlouvá a údajného viníka potrestá.

QAP.cz - facebook

Prodej balíčků se vstupenkami na Evropskou ligu odstartoval a hned se prodej uvedl problémy se systémem v rezervacích pro permanentkáře. Klub se za to omlouvá a slibuje trest pro viníka, v tomto případě úřednici, která za to může.

Pokladny se ve středu 12. září otevřely s téměř hodinovým zpožděním a ještě větším problémem pak byla absence platných rezervací pro držitele zlatých permanentek s dobou platnosti na rok a půl.

Oba problémy spolu podle mluvčího klubu velmi úzce souvisí. "Základem byla hrubá chyba ze strany odpovědné pracovnice klubu, která má zajištění chodu prodeje vstupenek na starosti. Velmi pozdní objevení možného problému, špatná koordinace mezi pokladnami v Doosan Areně a společností poskytující technické řešení a v neposlední řadě spuštění prodeje v jakémsi krizovém režimu způsobilo fanouškům i klubu velmi nepříjemné chvíle,“ přiblížil podstatu problému tiskový mluvčí Viktorie Pavel Pillár. "Pro danou pracovnici bude mít daná situace citelnou dohru, nicméně odpovědnosti se nezříká ani vedení klubu. Fanouškům, především pak držitelům permanentek na rok a půl, pak patří obrovská omluva."

Díky chybě jedné úřednice tak nastávaly často situace, že sedačka, která měla být blokována pro permanentkáře, byla už před tím zakoupena jiným fanouškem. "Z bezmála čtyř stovek držitelů těchto nejdéle platících permanentek jich část využila možnost zakoupit vstupenku na jiná místa stadionu, další si stihli své „neblokované“ sedačky zajistit ještě včas,“ pokračuje Pillár. Zbylí smolaři mají ještě šanci, klub se jim snaží nabídnout adekvátní místa z klubových rezervací.

Mezi fanoušky už se šuškalo, že jejich místa využil klub pro své partnery. To podle Viktorie ale není pravda. "To je nesmysl, takový postup bychom si vůči dlouholetým fanouškům Viktorie nikdy nedovolili. Naopak o místa, která se snažíme nespokojeným fanouškům nabídnout, jsou kráceny rezervace obchodních partnerů, zaměstnanců a částečně také sportovního úseku včetně A týmu," doplnil Pillár.

Šála a lístky jako omluva

Všem permanentkářům bez výjimky Viktoria jako omluvu za zpoždění středečního prodeje nabízí 2 extra vstupenky na utkání se Slováckem, které si oproti permanentce budou moct vyzvednout ve fanshopu či na kase ve Štruncových sadech od pondělí 24. září. Speciální omluvu pak klub nachystal pro držitele permanentek na rok a půl.  "Jako kompenzaci stávajících problémů tak klub těmto fanouškům nadělí speciální šálu vázanou k základní skupině Evropské ligy a především pak slevu na případný nákup permanentní vstupenky na sezonu 2013/2014 ve výši 1/3 běžné ceny. O datu dokončení šál budou fanoušci informováni prostřednictvím stránek www.fcviktoria.cz, cena celoročních permanentek bude stanovena až ke konci této sezony – vycházet však bude z aktuálních cen platných pro probíhající sezonu 2012/2013," zakončil Pillár.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT