Viktorka řešila s fanoušky prodej lístků do Mnichova! "Největší odpovědnost cítím já," řekl majitel klubu

15.10.2013 21:55

Vedení FC Viktoria Plzeň ukázalo chování skutečných chlapů. Po kauze kolem prodeje vstupenek na duel proti Bayernu v Mnichově svolalo fanoušky a chtělo si to vyříkat z očí do očí. Obstálo velmi důstojně. Podívejte se na fotky!

IMG_7562
IMG_7556IMG_7560IMG_7562IMG_7563IMG_7564IMG_7565IMG_7566IMG_7567IMG_7568IMG_7577IMG_7571IMG_7572IMG_7573IMG_7574IMG_7576IMG_7578IMG_7579IMG_7580

Prodej lístků na duel FC Viktoria Plzeň v Mnichově proti Bayernu pořádně zavařil nejen fanouškům, kteří marně čekali na lístky před DOOSAN Arénou 5.října, ale také vedení klubu. Z původní tisícovky mělo jít na pokladny 750 vstupenek. Ani ty ale k mání nebyly. Vedení klubu tak předstoupilo před fanoušky, aby se věci vyjasnily.

"Jsme tady kvůli lístkům na Bayern, tak si to pojďme vysvětlit," řekl hned na úvod bez zbytečných vytáček majitel klubu Tomáš Paclík. A bylo, co vyříkávat. V davu fanoušků byly zastoupené všechny věkové kategorie. Evidentně drtivá většina z nich právě v prodeji lístků ostrouhala a to stála před DOOSAN Arénou skutečně dlouhé hodiny.

"Beru to jako selhání. Základním problémem bylo, že byly informace o tisíci lístcích, které ale nakonec nebyly, bylo jich jen 750," řekl generální manažer Viktorky Adolf Šádek. Problémem pak bylo, že ani ty se na pokladny nedostaly. Základní chyba byla podle Šádka v počtech, které byly uváděné a také v tom, že někam se drtivá většina z nich ztratila. "Stát se to mně, s mojí náturou, tak nevím, jak by to dopadlo," vyjádřil souhlas s rozhořčením fanoušků, kteří marně čekali hodiny a vystáli frontu, generální manažer klubu. Stále se spekuluje o tom, že chyba byla na pokladnách. Vedení klubu ale přiznává, že nemá žádné důkazy ani páky, jak to dokázat a nechce nikoho pranýřovat.

V souvislosti s celou kauzou nabídl vedení klubu rezignaci Pavel Pillár, tiskový mluvčí klubu, který má na starost komunikaci s fanoušky. "Tu klub ale odmítl protože to není selhání Pavla Pillára, ale celého klubu," vysvětlil Adolf Šádek.

"Největší odpovědnost cítím já," přiznal majitel klubu. Velká kritika se snesla i na autobusové zájezdy a cestovky, které podle fanoušků dostaly víc lístků, než by měly mít. "V minulosti nastaly situace, že cestovky zkoupily hromadně lístky na pokladnách, které pak nabízely v zájezdu," vysvětloval systém uvolnění lístků pro cestovní kanceláře Tomáš Paclík. "Je to nedůstojný systém prodeje, že někdo musí stát v noci před pokladnami. Před dvěma lety se mi ale například stalo, že mě oslovila určitá skupina a natvrdo mi řekla, že ode mě koupí lístky za dvojnásobnou cenu. Proč bych jim je měl prodávat? Ale taková praxe u překupnických skupin je. Natvrdo mi řekli, že když jim je neprodám já, tak někdo jiný. Proto jsme přistoupili na systém, že jsou vstupenky jen v Plzni a jen za hotové," pokračoval s vysvětlováním Tomáš Paclík.  

Další z řady kritik od fanoušků zazněla na adresu "zpřátelených" firem, které měly údajně dostat velké množství vstupenek. Ani s tím ale vedení klubu neosuhlasí. "Požadavky byl obrovské, ale ani u firem nebyly ty požadavky uspokojené. Ani velké společnosti jako DOOSAN neměly lístků v řádech desítek," reagoval Adolf Šádek.

Změny v systému prodeje přijdou. Na zápas v Manchesteru bude v prodeji 1300 lístků. Cestovky mají zatím smůlu. Ohledně cestovek a autobusových zájezdů panovalo Na Spilce hodně velké dusno. "Já vám řeknu, kde jsou ty lístky, cestovky je mají," rozčílil se jeden z fanoušků. Počet lístků byl ale cestovkám odměřený předem ještě před prodejem na pokladnách. I tak v příštím duelu na půdě soupeře v rámci Ligy mistrů už to se zájezdy nejspíš taková sláva nebude. "Máme jedinou kancelář, se kterou máme podepsanou smlouvu a tou je SLAN TOUR. Ta bude mít 300 vstupenek. S dalšími jinými kancelářemi nic uzavřené nemáme a jestli už teď nabízí zájezdy, tak se může stát, že lístky mít nebudou. Ani my jsme zatím žádné lístky z Manchesteru nedostali a nikdo s námi ještě nejednal. U Slan Touru je to tak, že jsme se ptali my, protože s nimi už dlouhodobě spolupracujeme," řekl generální manažer na budoucnost autobusových zájezdů.

Změn se dočká podle všeho i systém samotného prodeje vstupenek u DOOSAN Arény a už teď je jisté, že další prodej bude pod přísným dohledem vedení, aby se podobné situace neopakovaly. Dál vedení jedná i ohledně kompenzace pro fanoušky, kterým nastaly problémy v souvislosti s přesunem duelu proti CSKA Moskva do Petrohradu.

"Já si myslím, že obstáli. Jenom to, že sem přišli a takhle to s fanoušky řešili, je dobrý," hodnotil celý večer Petr z Plzně a podobně se k setkání postavila i většina ostatních. Důkazem byl i potlesk, který se několikrát nesl Spilkou. Největší potlesk ale nejspíš zazněl ve chvíli, kdy Tomáš Paclík potvrdil, že trenér Vrba v Plzni zůstává a nebude pro nikoho jednoduché ho odsud dostat.

FOTO: QAP.CZ

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT