Indiáni zatím prodali více permanentek než loni

04.09.2015 19:05

Indiánských permanentek se letos prodalo více než v loňském roce. Od začátku týdne se prodávají zvýhodněné balíčky vstupenek.

NMC_7264

Více permanentních vstupenek než tomu bylo v předchozím roce, se zatím prodalo ve fanshopu HC Škoda Plzeň.

"Děkuji za zájem všem fanouškům. Poctivě jsme dřeli během celé přípravy. Za celý mančaft můžu slíbit, že na ledě uděláme pro vítězství všechno," uvádí Martin Straka, generální manažer HC Škoda Plzeň. První extraligové utkání, západočeské derby s Karlovými Vary, je naplánované na 11. září a začíná v 17.30 hodin.

Zájem o permanentky je mezi fanoušky větší i kvůli tomu, že jsou letos levnější než loni, klesly ceny permanentek všech druhů. Nabídka se navíc výrazně zaměřila na rodiny - permanentka RODINA a děti do 15 let - permanentka DÍTĚ.

Největší zájem je o permanentní vstupenky Premium, které majitelům zaručí vstupy i pro zápasy play-off včetně předkola.

Od začátku týdne se prodávají i tzv. zvýhodněné balíčky vstupenek. Což je ideální nabídka pro ty, kteří si nechtějí pořizovat permanentku na celou sezónu, ale zároveň ví, že v sezóně vyrazí na více zápasů. "Zvýhodněný balíček obsahuje vstupenky na pět, či dvanáct zápasů dle vlastního výběru. Ve srovnání s cenou běžných vstupenek, které se prodávají před každým utkáním, hokejoví fanoušci při koupi tohoto balíčku výrazně ušetří," vysvětluje Magdalena Bočková, marketingová manažerka klubu.

FOTO: ilustrační

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT