14.12.2024 8:28
13.12.2024 17:56
Přepadení pošty v Tlučné, pachatel byl ozbrojen
13.12.2024 13:24
Plzeňští strážníci pomohli muži, který pomýšlel na sebevraždu
Indiáni zatím prodali více permanentek než loni
Indiánských permanentek se letos prodalo více než v loňském roce. Od začátku týdne se prodávají zvýhodněné balíčky vstupenek.
Více permanentních vstupenek než tomu bylo v předchozím roce, se zatím prodalo ve fanshopu HC Škoda Plzeň.
"Děkuji za zájem všem fanouškům. Poctivě jsme dřeli během celé přípravy. Za celý mančaft můžu slíbit, že na ledě uděláme pro vítězství všechno," uvádí Martin Straka, generální manažer HC Škoda Plzeň. První extraligové utkání, západočeské derby s Karlovými Vary, je naplánované na 11. září a začíná v 17.30 hodin.
Zájem o permanentky je mezi fanoušky větší i kvůli tomu, že jsou letos levnější než loni, klesly ceny permanentek všech druhů. Nabídka se navíc výrazně zaměřila na rodiny - permanentka RODINA a děti do 15 let - permanentka DÍTĚ.
Největší zájem je o permanentní vstupenky Premium, které majitelům zaručí vstupy i pro zápasy play-off včetně předkola.
Od začátku týdne se prodávají i tzv. zvýhodněné balíčky vstupenek. Což je ideální nabídka pro ty, kteří si nechtějí pořizovat permanentku na celou sezónu, ale zároveň ví, že v sezóně vyrazí na více zápasů. "Zvýhodněný balíček obsahuje vstupenky na pět, či dvanáct zápasů dle vlastního výběru. Ve srovnání s cenou běžných vstupenek, které se prodávají před každým utkáním, hokejoví fanoušci při koupi tohoto balíčku výrazně ušetří," vysvětluje Magdalena Bočková, marketingová manažerka klubu.
FOTO: ilustrační