V souladu se směrnicí EU, tento web používá cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.

Podmínky užívání cookies      Ano, povolit cookies

Reklamu na billboardech využívají média i firmy

blb
15. 5. 2020 7:06

Kde jste byli, když spadla newyorská dvojčata? Nebo když jsme vyhráli olympiádu v Naganu? Na tyto a mnoho dalších zásadních momentů historie upozornila reklamní kampaň...

Kde jste byli, když spadla newyorská dvojčata? Nebo když jsme vyhráli olympiádu v Naganu? Na tyto a mnoho dalších zásadních momentů historie upozornila reklamní kampaň právě startujícího zpravodajského kanálu CNN Prima News. Jejich reklama byla všude. V televizi, v rádiu a samozřejmě i na internetu. Nedalo se jí uniknout. Prima si úspěšnost své kampaně pojistila také venkovní reklamou, která se ukázala jako velmi efektivní.

Koho by nezaujala fotografie hořících mrakodrapů na velkoformátovém billboardu, když právě stojí na červenou? Každý si v tu chvíli vybaví, co dělal a kde byl, když letadla narazila do symbolu New Yorku. A přesně o to, v kampani šlo.  

Mohlo by se zdát, že v dnešním digitálním věku by bohatě stačilo spolehnout se v reklamě jen na internet a sociální sítě. Opak je ale pravdou. Podle Asociace komunikačních agentur nehrozí, že by i přes vzrůstající investice do on-line reklamy, dokázal internet překonat tradiční kanály, do kterých patří i venkovní reklama. Podle tvrzení renomovaného týdeníku The Economist se bez billboardů neobejde žádná reklamní, mediální nebo volební kampaň.

Na venkovní reklamu vsadila televize Prima také při lákání diváků na své seriály. Modrý kód, seriál z lékařského prostředí, si jako zkušený seriálový matador udržuje slušnou diváckou základu i díky billboardům, nováčka na obrazovkách – seriál Slunečná – bylo také potřeba podpořit účinnou reklamou. Prima vsadila na velký počet billboradů a také na líbivé tváře hlavních hrdinů seriálu.

Billboardů se nebojí ani velké firmy. Plzeňský Prazdroj uvedl na jaře svoji novinku – Colu o Birellu. Určitě jste zaznamenali reklamu s kohoutem, který je zvědavý na nový nápoj s příchutí kolového oříšku. Uvedení novinky na trh Prazdroj podpořil komunikační kampaní, kde kromě televize, printu a rádia využil také billboardy.     

Venkovní reklama má oproti ostatním druhům reklam jednu zásadní výhodu. Vidí ji totiž každý. I ten, kdo nemá sociální sítě nebo televizi. A takových lidí je čím dál víc. Venkovní reklama ale musí jít ruku v ruce se zajímavou zprávou a originálním zpracováním. Musí zaujmout na první pohled. Jedině tak si ji lidé zapamatují.

Například na regionalitu vsadil ve své billboardové kampani obchodní řetězec Penny. Kampaň nazvaná Žít si tady hezky česky měla za cíl podpořit české dodavatele v nelehké době a namotivovat veřejnost kupovat jejich výrobky. Pro každý kraj společnost připravila speciální billboard. Zkrátka nepřišel ani Plzeňský kraj.

 

 

Komerční prezentace
MH
sdílet na facebook

Pomalovanou zastávku u Techmanie má na svědomí mladá dívka

Zprávy Plzeň
 čtení
18. 9. 2020 12:08

Z důvodu špatné psychické nálady a splínu se mladá dívka rozhodla, že svoje pocity musí vyventilovat. Vhod jí přišla zastávka MHD Techamnia. CO všechno svým činem napáchala?

V Galerii města Plzně je k vidění nová výstava

Zábava
 čtení
18. 9. 2020 8:50

Galerie města Plzně zve všechny milovníky umění na novou výstavu, která propojuje malířské a sochařské umění. Od 17. září tak můžete navštívit výsledek práce čtyř autorů střední generace.

  QAP téma   Tipy do Bavorska

S dětmi do Bavorska. Prázdninová zábava jen kousek za hranicemi

Počasí - Plzeňský kraj

Předpověď počasí Vám přináší: In-počasí

QAP doporučuje

  Pavel Trampota - PT Servis

Sportovní výživa a doplňky, vše pro fitness a další sporty

  MEDIA PRODUCTION s.r.o.

Inzerujte na nejatraktivnější LED obrazovce v Plzni!

  Český software s.r.o.

Tvorba www stránek