Nový internetový obchod Plzeňského Prazdroje se za první rok osvědčil

03.09.2011 13:21

Plzeňský pivovar slaví úspěch s internetovým obchodem, který za rok svého ´života´ vyřídil bezmála 20 000 kusů zboží v objednávkách do 12 zemí světa. Největší zájem je o pivní sklo. Předměty putovaly i až do USA a Kanady.

kvetnik eshop Prazdroje - foto Prazdroj

20 tisíc kusů zboží v bezmála pěti tisících objednávek do 12 zemí má za sebou internetový obchod Plzeňského Prazdroje po prvním roce fungování. Mezi nejpopulárnějšími předměty figuruje pivní sklo, zejména pak designový rohatý půllitr od designéra značky Velkopopovický Kozel Jana Čapka. Nárůsty prodejů ale ukazují, že online prodej pivních předmětů pro sběratele a fanoušky českého piva má velký potenciál.
Internetový prodej byl spuštěn vloni na začátku dubna a nabízí zboží od všech značek Plzeňského Prazdroje a sortiment se z 90 % shoduje s tím, co nabízejí kamenné prodejny jednotlivých pivovarů.
Mezi zajímavosti a kuriozity, které e-shop nabízí, rozhodně patří největší a zároveň i nejtěžší předmět, kterým je kulatý dřevěný květník Pilsner Urquell od prazdrojských bednářů. Váha květníku je 15 kg, jeho výška 60 cm a průměr 40 cm.

Absolutně největší zásilka směřovala do Běrunic u Nymburka, jednalo se o 160 sklenic, které se zabalily do 15 balíků, přičemž každý vážil přes 10 kg. Pokud jde o nejdražší nákup, tak se v uplynulém roce posílalo 60 kusů polokošil v celkové hodnotě za téměř 20 tisíc korun. Nejvzdálenějším místem, kam putoval náš sortiment, bylo kalifornské San Francisco a také několik měst v Kanadě.

foto: Plzeňský Prazdroj - květník od bednářů

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT