Chodské vodárny a kanalizace komunikují díky novému webu úspešně on-line

26.04.2020 14:11

Více jak rok a půl zabral vývoj nového portálu pro Chodské vodárny a kanalizace. V době pandemie se ukázalo, jak důležitá je komunikace on-line.

chvak

Nový web CHVaK je s celou řadou nestandardních modulů. Web je spuštěn od února, nyní v době pandemie se ale ukazuje, jak je online komunikace důležitá. Při uzavření poboček, mohla společnost se zákazníky komunikovat přes webové stránky. 

„Cílem projektu bylo přiblížit se zákazníkům pomocí moderních technologii a zlepšit on-line komunikaci společnosti. Hlavním parametrem projektu byl důraz na přehledné uspořádání rozsáhlé informační architektury a moderní vzhled. Nový portál měl také usnadnit obsluhu zákaznického centra a urychlit vyřízení požadavků zákazníků,“ uvedl Jan Potůček z PROSEO Media.

To, co je na první pohled vidět, je jen dílčí část systému. Na pozadí se skrývá rozsáhlý informační systém pro evidenci a řízení průběhu zakázek a vyřizování požadavků zákaznického servisu.

Informace o odstávkách a poruchách jsou nyní dostupnější skrze informační systém a je navíc možné je odebírat prostřednictvím kalendáře rovnou do mobilu. Aktuálně již jsou dostupné všechny služby pro zákazníky včetně elektronické fakturace.

Počet registrovaných zákazníků - uživatelů systému stabilně roste a operátoři vyřizují jejich požadavky takřka v reálném čase.

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT