Operátorku otravoval rozhovor s klientem, přepojila ho raději na psychiatrii

01.01.2013 7:16

Neuvěřitelné příhody zažívají spotřebitelé dnes a denně. Některé znějí dokonce více jako vtip než realita. Pobavte se těmi nejkurióznějšími…

dtest

O "pěkné" překvapení se postarala operátorka na mobilní lince, když se s ní klient pokoušel vyřešit svoji reklamaci. Po složité diskuzi mu vyčerpaná operátorka sdělila, že jej přepojí někam, kde jeho problém spolehlivě vyřeší. Klient se však velmi divil, když po zvednutí telefonu se na druhé straně ozvalo "Psychiatrická léčebna, Praha - Bohnice".

Divit se nestačil ani zákazník, když reklamoval boty v jednom nejmenovaném obuvnictví. Obuvník byl ochoten vrátit pouze polovinu kupní ceny, jelikož poškozená byla pouze jedna bota a ta druhá se dala ještě pohodlně nosit.

Věděli jste, že „water resistant“ je značka pro nepromokavost obuvi ve vlhké trávě, nikoliv však v dešti? Právě takto vysvětlil nápis zaměstnanec zákazníkovi ve stejném obchodu.

Mouku plnou larev přinesla vrátit do obchodu žena, která hodlala výrobek s překvapením řádně reklamovat. Odpovědí jí bylo ale pouze nařčení a všetečné dotazy personálu na téma - jak asi vypadá její kuchyně a zda v ní podobné larvy běžně nežijí.

Pozor si od nynějška bude dávat také klientka při nákupu výhodných balení „3 + 1 zdarma“. Když totiž tímto způsobem nakoupila úsporné žárovky a vzápětí šla jednu z nich reklamovat, prodavačka jí s kamenným výrazem oznámila, že se jedná právě o žárovku, která byla zdarma jako dárek, a reklamovat tedy nelze.

zdroj : dTest

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT