25.11.2025 12:39
Senior Expres v Plzni má nového provozovatele. Registrace běží
Aby mohli senioři a lidé se zdravotním postižením službu používat, musí se nejprve zaregistrovat. Jak na to? Čtěte v článku.
25.11.2025 12:39
Aby mohli senioři a lidé se zdravotním postižením službu používat, musí se nejprve zaregistrovat. Jak na to? Čtěte v článku.
25.11.2025 11:19
25.11.2025 9:39
Chystáte se dobít Plzeňskou kartu? Raději zvažte její dobití online nebo jinou metodou. Vzhledem k vládním opatřením hrozí, že zákaznická centra nezvládnou větší počet zákazníků.
Pravidelně patří přelom roku k nejvytíženějšímu období v zákaznických centrech plzeňských městských podniků. Ovšem vzhledem k aktuálním epidemiologickým opatřením, kdy je limitován počet osob v prostorách, hrozí, že fronty by dosahovaly několika desítek metrů, ve které byste strávili několik hodin. "V současné době je možné na zákaznickém centru na Denisově nábřeží obsluhovat pouze čtyři zákazníky najednou, na Klatovské pak jen tři a ostatní musí čekat venku," vysvětluje Roman Zarzycký, 1. náměstek primátora a předseda představenstva PMDP.
Abyste se vyhnuli případnému čekání, PMDP doporučuje využít následující služby:
PMDP také formu soutěže motivuje své zákazníky, aby dobíjely své Plzeňské karty mimo zákaznická centra. V únoru následujícího roku bude vylosováno 10 klientů, kteří využili online služeb nebo bezobslužnou variantu dobití a to v období od poloviny prosince 2020 do konce ledna 2021. Výhercům bude vrácena uhrazená částka, za kterou nabíjeli předplatné na svých kartách.
Informace a návody, jak tyto služby fungují, naleznete na stránkách Plzeňské karty zde, popřípadě mohou využít infolinku PMDP na tel. čísle 371 655 600.
FOTO: PMDP