Fronty a čekání! Zákaznická centra PMDP zažívají nápor

28.08.2015 18:01

Blížící se začátek školního roku je na zákaznických centrech dopravních podniků v Plzni opět ve znamení tradičního návalu. Dopravní podniky doporučují využít on-line objednání!

Nové zákaznické centrum PMDP na Klatovské u křižovatky U Práce.

Závěr prázdnin je na zákaznických centrech dopravních podniků v Plzni v podstatě každý rok ve znamení front. Kvůli zařizování Plzeňské karty tam míří opět mnoho studentů, situaci navíc komplikuje probíhající výměna starých Plzeňských karet. Lidé si přitom mohou situaci podstatně usnadnit. K vyřízení je možné se objednat po internetu.

Nová služba, která funguje přes městská portál Úřad bez čekání, funguje od jara letošního roku. Dopravní podniky službu zavedly v souvislosti s plošnými výměnami starých Plzeňských karet. Zatím ji ale lidé moc nevyužívají.

"Novou službu jsme zavedli v polovině května s cílem zvýšit komfort našich zákazníků. Aplikace nabízí volbu konkrétního úkonu, který potřebuje klient na přepážce realizovat, a šetří mu čas strávený ve frontě, “ říká předeseda představenstva dopravních podniků Michal Kraus.

Klienti dopravních podniků se mohou po internetu objednat jak na výměnu karet, tak i v případě, pokud žádají o nouvou nebo o vystavení duplikátu. Ušteřit se tak dají desítky minut a v současné době jsou termíny stále volné. "Pokud zákazník potřebuje pouze dobít Plzeňskou kartu, doporučujeme využít síť bankomatů České spořitelny, kterých je na území Plzeňského kraje již téměř 90,“ radí Martina Valentová, vedoucí distribuce PMDP.

Studenti si mohou ušetřit návštěvu Zákaznických center díky elektronickému potvrzení o studiu, které nabízí již většina plzeňských škol.

Odkaz na on-line objednání na zákaznické centrum najdete zde. Více informací získáte také na telefonním čísle Zákaznického centra na denisovo nábřeží 378 037 486, v provozu je také Infolinka Plzeňské karty na čísle 378 035 959.

FOTO: ilustrační

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT