Pilsner Urquell je opět nejprodávanějším zahraničním pivem v Německu

31.01.2011 12:06

Pivo Pilsner Urquell opět zvítězilo v anketě časopisu Getränke, který je nejvýznamnějším magazínem o nápojovém trhu v Německu. Již počtvrté je neprodávanějším zahraničním pivem u našich západních sousedů.

PU_Frank-Hoehler_SalesHit

Plzeňské pivo je stále nejoblíbenějším dováženým pivem v Německu. Ležák Pilsner Urquell byl v Německu vyhlášen za prodejně nejúspěšnější značku roku 2010 v segmentu zahraničních piv.

V anketě časopisu Getränke, který je nejvýznamnějším magazínem o nápojovém trhu v Německu, zvítězl Pilsner Urquell od roku 2007 již počtvrté. Ankety se účastní především obchodníci z velkých německých řetězců.

"Čtyřnásobné vítězství v této anketě potvrzuje, že cesta budování prémiové pozice a image značky je správná a naši zákazníci to oceňují. Je jim zřejmé, že je to jediný způsob, jak se pozitivně odlišit na trhu, který jinak tolik ovlivňují různé slevové akce,"  řekl Frank Hoehler, ředitel zastoupení Pilsner Urquell Deutschland.

Německo patří k tradičním klíčovým trhům Plzeňského Prazdroje - v roce 2010 sem vyvezl 240.000 hl ležáku Pilsner Urquell, tedy o 4,77 % více než o rok dříve.

Důraz na prémiovost značky odráží například loňské otevření první německé restaurace franšízového konceptu Pilsner Urquell Original Restaurant (PUOR) v Düsseldorfu nebo vyvinutí speciálních vratných přepravek pro vratné láhve Pilsner Urquell o objemu 0,5L a pro vratné láhve o objemu 0,33L, které jsou určeny výhradně pro německý a rakouský trh.

Německo vede žebříček exportních zemí Plzeňského Prazdroje před Spojenými státy a Slovenskem. Díky silné distribuční síti je prémiový ležák Pilsner Urquell dostupný ve 1400 německých restauracích. Balené pivo je v prodeji po celém Německu ve více než 20 000 obchodech.

Zdroj: Plzeňský prazdroj

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT