12.12.2024 13:38
12.12.2024 12:11
V objektu v ulici Pod Všemi svatými v Plzni na Roudné vznikne evakuační středisko
12.12.2024 11:12
Čtrnáctiletí chlapci utekli při vycházce. Pátrá po nich policie
Plzeňský magistrát obnovuje úřední hodiny. Platí přísná hygienická pravidla
Od pondělí 20. dubna obnoví plzeňský magistrát i další městské a obecní úřady v regionu svou činnost v původním rozsahu. Občané si mohou vyřídit své záležitosti v běžných úředních hodinách.
Plzeňský magistrát obnoví od pondělí 20. dubna úřední hodiny za přísných hygienických pravidel. Preferuje bezkontaktní řešení úředních záležitostí.
Úřední hodiny se od pondělí vrátí do režimu před vyhlášením nouzového stavu. Stále platí, že občané by v této době měli zvážit důvod jejich návštěvy a pokud je to možné, preferovat e-mailový, telefonický nebo písemný kontakt. K osobní návštěvě by se měli občané objednat předem. Omezené úřední hodiny platily na plzeňském magistrátu od 16. března 2020 do 17. dubna 2020.
"Pokud klient potřebuje vyřídit své záležitosti osobně, je vhodné se předem objednat na konkrétní termín přes náš rezervační systém Úřad bez čekání, abychom předešli koncentraci osob v čekacích halách nebo na chodbách. Objednat se lze i po předchozí telefonické či e-mailové domluvě se zaměstnancem daného pracoviště,“ vysvětlil ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně Petr Triner.
V budovách plzeňského magistrátu jsou u vchodů instalovány stojany s bezkontaktním dávkováním dezinfekce a informace o nezbytnosti dezinfekce rukou při vstupu do budovy. Společné prostory a čekací haly jsou po skončení provozní doby dezinfikovány germicidními lampami. Na přepážkách jsou umístěny bariéry mezi úředníkem a klientem. Do budov úřadů není možné vstoupit bez ochranných prostředků, jako jsou roušky, respirátory, ústenky, šály a podobně. "Pravidelně budeme dezinfikovat i společně exponované plochy, kliky, tlačítka výtahů, zábradlí a další místa,“ doplnil ředitel Petr Triner.
Magistrát města Plzně také zajišťuje střídání úředníků, kteří se vzájemně nepotkávají, aby byla zajištěna co největší vzájemná zastupitelnost jednotlivých zaměstnanců. Pro úředníky na přepážkách úřad zajišťuje ochranné a dezinfekční prostředky. Zaměstnanci mohou pracovat z domova, pokud je to možné. Na minimum se omezují osobní kontakty zaměstnanců s veřejností i mezi sebou.
Kompletní informace o úředních hodinách a dokumenty k vyřízení konkrétních agend naleznou občané zde.
Pokud občané potřebují poradit, jak některé úřední záležitosti vyřídit, mohou se informovat na lince 378 031 111 nebo na e-mailu posta@plzen.eu.
FOTO: ilustrační