Zákaznická centra praskají ve švech. PMDP žádají o využívání online služeb

01.09.2020 20:41

S prvním školním dnem přišlo hektické období i na zákaznické centrum Plzeňských městských dopravních podniků. PMDP vybízí všechny zákazníky, aby využívali především služeb online.

Návrh bez názvu

Náporové období pocítili v zákaznických centrech Plzeňských městských dopravních podniků už den před začátkem školního roku. 1. září se před centry tvořily znovu fronty.
"31. 8. směřovalo na naši infolinku celkem 356 telefonických dotazů a 55 e-mailů. Znamená to 1 hovor na každé 2 minuty provozní doby. V běžný pracovní den je to cca 50 hovorů, tedy 7x méně," uvádí Lenka Kováříková z marketingového oddělení PMDP.

Poslední srpnový den navštívilo Zákaznické centrum na Denisově nábřeží celkem 761 zákazníků a bylo vydáno 280 Plzeňských karet, což je více než dvojnásobek v rámci běžného pracovního dne.

Jak předejít frontám, abyste na dopravních podnicích nestrávili mládí?
1. Využijte možnosti bezobslužného odbavení, použijte e-shop Plzeňské karty či bankomaty České spořitelny, popřípadě můžete využít systém Virtuální karty.
2. Využijte i ostatní prodejní místa.
3. Objednejte se předem přes www.uradbezcekani.cz
4. Pokud vám je 15 až 18 let, nemusíte dokládat potvrzení o studiu

Abyste měli příjemnější začátek školního roku, PMDP vyhlásily soutěž o 3 předplatné zdarma. Na začátku října vylosují dopravní podniky tři zákazníky, kteří si v průběhu od 17. 8. do 30. 9. aktivují předplatné přes e-shop Plzeňské karty nebo přes Virtuální kartu, a vrátí jim uhrazenou částku zpět.

foto: QAP.CZ
 

 

 

 

 

SDÍLEJTE ČLÁNEK
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT